Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Julklapps tips

  • redd 3 december 2009

    http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=54983384

    Köksknivar med bättre kvalitet än det mesta som kostar under 1000kr/st för 200-250:-

    Fast färgen på handtaget är så ful att det krullar sig i skinnet när jag ser dom ;P

    Men gav bort kock/brödkniv till föräldrarna och efter 4månader stoppade dom undan alla andra knivar.

  • idea_ 3 december 2009

    Kusinsbarnen (som är mer som syskonbarn) ska få köpta saker, han på snart två får kläder, de äldre får böcker och leksaker. Syrran vill inget ha och har inte tänkt ordna nått till mig heller. Kusinen har kommit med lite fina vinkar om lemon curd (...nu när du får tillbaka burken... det här vore en bra julklapp...) kanske det blir ett gott hembakt bröd till. En annan kusin och hans sambo får varsin halsduk, hemtilverkat av restgarner. Tredje kusinen och hennes sambo får hemlagade karameller, hennes kommentar om pressenter (som han höll med om) var att ät och drickbara precenter är bäst. Moster önskar sig en halsduk, efter att ha sett en som ett av hennes barnbarn fått tidigare. Farmor får en termos (hennes gammla läckte), en halsduk och handledsvärmare (japp, även de av restgarner). Undras om jag inte gör en halsduk till pappsen också...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.