Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

MK:s officiella tråd för OS i Vancouver 2010

  • Gnurf 19 februari 2010

    De är duktiga våra svenska flickor (L)

  • Lenkan 19 februari 2010

    Fy faen för Järbyn's vurpa, det såg verkligen ruggigt ut :'(

  • kantomen 20 februari 2010

    Idag blir det två medaljer, Anja tar en och någon av längdåkarna tar en...

  • jimboz 20 februari 2010

    Jag är stolt över att vara svensk....Vi kan så mycket vill så mycket och ibland blir det mycket....
    Heja SVERIGE

  • FruAst 21 februari 2010

    Nu har jag kollat på svt på klippen från skidorna igår. Hellner behövde tydligen en urblåsning för att bli i riktigt bra form. Kul för grabbarna! Grattis(Y)

  • Gnurf 21 februari 2010

    Martin Scorsese kunde inte ha regiserat den där föreställningen bättre :p Så fantastiskt kul att Anders södergren oxå får del av dagens hyllningar (Y)

  • kantomen 21 februari 2010

    Ja, härlig kväll igår...
    ... ikväll kan det bli lika bra, känner på mig att det lossnar för skidskyttedamerna!?
    Sen blir det tidig frukost och hockey imorgon, ska dessutom vara hemma (VAB) så jag hinner se färdigt matchen!!

  • Gnurf 21 februari 2010

    Tack gode gud för VAB (Y)

  • kantomen 21 februari 2010

    Japp, VAB är bra!!
    Särskilt under OS, fotbolls-VM, etc etc!!(Y)

  • Okänd 21 februari 2010

    Skrivet av mama97mia den 13 feb 2010

    OS - suck - onödigt stök i tevetablån. *grrr* man kan inte lita på ngt längre, flytta på tider för På Spåret! ??!!! *BAH*

    Det är som med sportbilagor i kvällstidningarna, tycker man ska ta betalt för dom som för andra bilagor, det jag slänger först är den rosa delen.
    Vad gäller teve - sänd skiten i en helt egen kanal o don´t mess with my tv. (H)


    Håller med till fullo.(Y)

  • gummsen 22 februari 2010

    Heja Sverige(Y)(Y)(Y)

  • kantomen 22 februari 2010

    måste bara säga att de enda kanalerna som påverkas är svt, resten av skiten som går på de reklamfinansierade kanalerna är opåverkat!
    Det är dessutom bara var fjärde år, så då kanske på spåret(som jag för övrigt också tycker om) kan maka på sig i två veckor, den som väntar på något gott...
    För övrigt en trevlig hockeymatch i morses.
    Inga medaljer i skidskyttespåret dock, men stafetterna är ju kvar.
    Ikväll tror jag på en medalj för Kalla och Haag!

  • FruAst 22 februari 2010

    :D Vem bryr sig om de har ishockeyreferat i radion en gång vart 4 år. Heja grabbar! Skäggfoppa & co gjorde en insats mot sisugänget

  • Gnurf 22 februari 2010

    Bortrest hela dagen, men hann med att se hockeyn imorse på hotellet. Alltid kul att spöa finnarna...(Y)

  • mattant41 22 februari 2010

    Är det inte slut på detta elände snart så livet kan återgå till normalt.

  • sikaal 22 februari 2010

    Skrivet av mattant41 den 22 feb 2010

    Är det inte slut på detta elände snart så livet kan återgå till normalt.



    Har man inget värre elände i livet kan man vara glad! :D

  • Gnurf 22 februari 2010

    Livet kommer aldrig mer att bli normalt igen...inte efter det att Hellner knäckte Northug i skiathlon...och den stenhårde norrlänningen Per Elofsson bölade som en liten flicka i direktsänd tv :'( Livet kommer alltid att vara lite bättre hädanefter...:D

    Skrivet av mattant41 den 22 feb 2010

    Är det inte slut på detta elände snart så livet kan återgå till normalt.

  • kantomen 22 februari 2010

    Kan hända att det börjar normalisera sig framåt semestern...
    ...men då börjar ju fotbolls-VM!!
    Och det alla som fasar över OS, det håller på dubbelt så länge!
    Visserligen är inte Sverige med, men det spelar inte så stor roll.

  • Mistys 22 februari 2010

    Japp, 10 juni-10 juli ska man pricka i på semesterlistan (Y)

  • Gnurf 22 februari 2010

    Hellner gör det bra...men den där Theodor förefaller osäker...:( Vi får lita till Damerna igen (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.