Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Ny Matklubbsträff till våren 2011!

  • The_mama97mia 16 juni 2011

    Jag uppskattar alla försök till träffar, dock inser man att SVerige är väldigt avlångt och ibland är det besvärligt trots att det är kort tvärsöver...

    Jag har träffat många av MKs medlemmar, men inte alltid i grupp så. Jag bor ju rätt nära Sveriges demografiska mittpunkt, Hallsberg. Min stuga ligge ri Hallsbergs kommun.
    I sommar runt den 7-8 juli kommer vi nog att träffas några stycken hemma hos mig i stugan.
    Om ngn är intresserad så hör av dig - bäddar går nog att fixa, eller tält.

  • bernit 16 juni 2011

    Skrivet av UllaC den 11 jun 2011

    Jag hade hoppats kunna komma denna helgen, men det funkade inte. Väldigt tråkigt för vi hade det så jättetrevligt sist vi träffades. Men jag säjer som anluk, att man kan hoppas att den helgen till hösten passar bättre. Hoppas ni har en underbar kväll tillsammans med god mat och gott vin. Kram!


    Samma här - kunde inte denna gång men står på väntelista !!

  • irrevirre 16 juni 2011

    Skrivet av Wombat04 den 12 jun 2011

    Irrevirre, kan mycket väl tänka mig att komma ned till Malmö på en träff, bara jag har någonstans att sova! :-D Men du kan väl också komma upp till Göteborg? Det går ju fort nu på de nya vägarna! Kram!


    Ja vem vet Bella:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.