Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Onödiga varor

  • jimboz 25 mars 2010

    Red Bull är väl den mest idiotiska förpackning om något..Den gör absolut ingen nytta förutom dopa våra stackars barn så dom inte kan sova på nätterna..

    Att sånt skit får finnas (N)

  • bruspulver 26 mars 2010

    Håller helt med om tacokryddan! Speciellt med tanke på att tacokryddan till största delen innehåller socker. Jag kryddar dock min fyllning på en höft; spiskummin, lite tomatpure och nån vitlöksklyfta, och så lite salt och peppar. Gott!

    Skrivet av gimmiahug den 25 mar 2010

    Jag har nyligen börjat tycka att den färdiga tacokryddan är helt onödig, nu när recept på detsamma finns ute överallt! Det tar en minut eller två längre att mäta upp men så slipper man alla tråkigheter vad gäller Enummer och det smakar precis likadant!

    Sedan såg jag en tetra med sockerkakssmet häromdagen. Samt en förpackning med någon slags fyllning till sockerkakstårtan; 13 Enummer blev det totalt. Yummy.

  • boz1965 5 april 2010

    Såg på CityGross igår att raggmunkssmeten på 1kg's spann tydligen inte har sålt så bra som de trodde att den skulle göra. Det stod uppskattningsvis ett 40-tal spannar med neonröda klisterlappar med "Kort Datum - ½ priset" på i kyldisken. Folk tog upp dem och vände lite på dem och läste lite på texten - och satte tillbaka dem...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.