Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

S.O.S!!!

  • hansdotter 7 oktober 2009

    Snälla- det måste ju vara möjligt att hitta någon med ett ömmande katthjärta på denna sajt som har möjlighet att ta hand om dessa katter? Vi får puffa till det löser sig!
    Jag är tok allergisk så det går bara inte. Mitt hjärta brinner för alla hemlösa katter så nu kära matvänner kör vi på tills vi löser detta!!! Kan vi uträtta under i köket så kan vi lösa detta också!!!!

  • Amika 7 oktober 2009

    JAg känner samma sak hansdotter. :)

    Kom igen! Hade jag inte varit jätteallergisk så hade jag också tagit dem och bara tvingat min schäfer att avguda dem. :)

  • Penne 7 oktober 2009

    Jag har pratat med Anna och kan troligtvis ta katterna, jag håller bara på att försöka lösa allt det praktiska nu. Och sedan ska Anna givetvis säga att hon vill att jag ska ta hand om hennes katter först oxå!

  • anni2 7 oktober 2009

    Ja, tack alla hjälpsamma människor som engegerat sig i detta. Flera har varit intresserade av att erbjuda nytt hem och jag har "mailväxlat" med några av er.

    Att sedan välja det allra bästa är inte lätt men jag har förutom alla uppgifter och berättelser, gått på magkänslan/intutionen. Det är smärtsamt att lämna bort dem men det bästa jag kan göra i det här läget.

    "Penne" och jag har som sagt bara några praktiska saker att lösa innan katterna flyttar in där på prov. Sen får vi se om katter och männsikor trivs i sin nya situation :)

    Särskilt tack till dig Amika, att du envist hjälp mig att hitta ett hem. Mega största kramen till dig.

    I skrivande stund ligger båda missarna och sover här i tv-soffan, en på varje sida :P Förhoppningsvis slutar sagen som en saga ska sluta "så levde de lyckliga i alla sina dagar....."

  • Glitterfia 7 oktober 2009

    Vad glad jag blir.... (L)
    Så roligt för dig också Penne, hoppas nu att det blir en sådan där solskens historia att alla trivs med varandra. (Y)

  • Amika 7 oktober 2009

    Slutet gott, allting gott! :)

    Kissar nytt hem, check! :)

    *kramar hårt tillbaka*
    You know I'll always be there for you! :)

    Riktig vänskap varar ju för evigt, eller hur Anni? :)

  • lillawe 7 oktober 2009

    :( Jag bor i det Norra delarna av Sverige, men det känns så tråkigt angående dessa katter och dessutom, Abbssinier en sådan social och trevlig kattras! Får du ingen annan lösning så.. Jag älskar katter, men tyvärr så finnsa det så många vilda katter runt vårt hus, och jag har just bestämt för att skaffa en hund .// so ...har inte tagit ställning för stunden.
    Kram och hoppas på att det går bra!!

  • mattjejen 7 oktober 2009

    Va skönt att det har löst sig för missarna:) Hoppas dom kommer trivas.

    Lycka till med dom Penne och skönt för dig anni2 att det löste sig.

    Kram

  • lillawe 7 oktober 2009

    (Y) underbart!!(L)(Y)

  • lillawe 7 oktober 2009

    Vill slutligen bara säga att nog är bara detta forum mer än bara mat... härligt!!!(Y)(L)

  • anluk 8 oktober 2009

    Så skönt att det löste sig. Tittade på din hemsida och katterna var ju helt enkelt underbara.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.