Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nu skall vi göre en berättelse tillsammans

  • azlan_lena 28 april 2010

    Då snubblar E-beth , aj fasike , aj o så sjönk hon ihop . o genast spreds en rosendoft ..

  • azlan_lena 29 april 2010

    Man kunde kanske anat att en vampyr som alla tror E-beth är,
    att den förgås i solsken , men ack nej.. dom bara skärmar sig ...nu låg E-beth på marken o kved ... vad hon egentligen ville var att nån skulle bry sig tex böja sig ner o fråga henne hur det stod till . då skulle hon blixtsnabbt bita sig fast o suga den gyllene droppe blod som hon behövde ...
    Ingen brydde sig . nu var goda råd dyra ....eller var hon inte vampyr ? så förvirrande

  • Printessa 1 maj 2010

    E-beth var skadad, hon och Patrik var mitt ute i skogen så deras mobiltelefoner saknade täckning.
    Patrik vänder sig mot E-beth, sätter sig på knä bredvid henne, tar hennes hand och säger:...........

  • azlan_lena 1 maj 2010

    Men min lilla sockertopp , min lilla rabarberstjälk, min lilla gräslöks tuva .. o han mummlade på ... Mat ... kryddor i en lång osammanhängande ramsa ..

    Då för ett ögonblick kvicknar E-beth till ....

  • Mariakocken1 23 maj 2010

    ..... Patrik? Är det du? Min Patrik? Elisabeth slängde sig runt Patriks axlar och grät... Tårarna tog aldrig slut. Patrik tänkte: Vad skulle han göra när hans flickvän led? Oh... Sa Patrik, jag ska.........

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.