Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Trevlig midsommar

  • Lindanemon 19 juni 2008

    Skrivet av hubert06 den 19 jun 2008

    Sällar mig också till skaran som önskar alla medlemmar + ansvariga en riktigt trevlig midsommarhelg.:) Tillsammans kommer vi att utforma vår klubb till den bästa matsajten(Y)


    Är vi inte redan det? (Y)(Y)(Y)

    Ha en underbar midsommarhelg önskar jag alla härliga medlemmar, Lind och de andra ansvariga. :D

  • monix 19 juni 2008

    Hej!

    Jag vill linda en midsommarkrans till alla matklubbare. Sedan plockar jag sju sorters maträtter och bjuder min älskade att smaka dessa.
    H den det gott i sommarnatten
    mvh monix

  • marwis 19 juni 2008

    Har redan startat firandet med att inviga de goda kryddorna som jag fick i 5:e pris:p
    Det kommer definitivt att kryddas mer än vanligt resten av den här sommaren!(Y)
    Ha en god fortsättning på helgen.
    / Marie

  • Disen 19 juni 2008

    Glad midsommar till er alla. :)
    Vi hoppas väl på fint väder med mycket god mat och dryck. (Y):p

  • snuosm 19 juni 2008

    Önskar alla matklubbare en underbar midsommar med mycket god mat och trevligt sällskap därtill :p

    Jag har min ginspetsade marinad på gång i kylskåpet tills i morgon, med bitar av revbensspjäll ingottade i allt mumsigt i marinaden. Det vattnas redan i munnen på mig, hihi...själv kommer jag att dricka Carlsberg non-alcoholic till maten efter som jag är "dedicated driver" denna helg.

    Kramis!
    (Y)

  • maggi 19 juni 2008

    GLAD MIDSOMMAR p[ er alla trevliga matklubben medlemmar.:D

  • festmaten 19 juni 2008

    glad midsommar önskar jag till er alla!
    var rädda omer och varann:)

    Tack Lind & co för att ni är så snabba att svara på frågor via mail(Y)

  • emelieskrypin 19 juni 2008

    Glad midsommar på er alla :)

  • hansdotter 19 juni 2008

    Glad midsommar och en härlig mathelg önskar jag alla som finns i denna matklubb(L)

  • ros 19 juni 2008

    :)Jag önskar er alla en trevlig midsommar. Var rädda om varandra. Ladda om för att hitta på nya smarriga recept.(Y)

  • ikah 19 juni 2008

    Glad midsommar till alla på Matklubben:)

  • susaer 19 juni 2008

    Hej alla matglada!

    Tack för alla jätteinspirerande recept jag har sparat från Er alla.
    Jag har en kokbok som gör att jag inpireras till nya maträtter hela tiden.
    Uppskattar verkligen alla favoritrecept, gamla beprövade från alla mammor, svärmödrar, vänner och bekanta till Er på Matklubben.
    Mina jobbarkompisar är jätteglada när jag kommer med fredagstipset, som jag naturligvis har hämtat från Matklubben!

    Jag önskar att alla får en jätteskön Midsommarhelg med åtminstone lite sol och värme, och mycket god mat och trevligt umgänge.

    Hälsningar från Susanne i Örebro

  • SDMaya 19 juni 2008

    (Y)Glad Midsommar!(L) Mys och ha en härlig dag med familj och vänner!
    Kram till alla från SDMaya

  • pia61 20 juni 2008

    :p Jag säger som alla andra: Ha en härlig Midsommarhelg! (Y)

  • Lilljeppe 20 juni 2008

    Glad midsommar på er allihopa! Dansa kring stången ät och drick gott fast i lämpliga mängder vad nu det är :p
    Lilljeppe

  • majamia 20 juni 2008

    Detsamma önskar jag er alla! (L)
    Mvh Marie :D

  • Annlis 20 juni 2008

    :DGald och trevlig midsommar önskar jag till er alla.(Y)

  • Smulpajen 20 juni 2008

    Trevlig midsommar önskar även jag till alla trevliga matvänner :D

  • Ekorrungen 20 juni 2008

    Jag önskar också en riktigt trevlig midsommar(L)(Y)

  • zudette 20 juni 2008

    God jul o Gott nytt....... Nej men vänta...??? - det här blev fel!!!:p:


    GLAD MIDSOMMAR ska det vara till er alla!!!!

    Dagen till ära kan jag ge en kort väderleksrapport. Grådassig himmel, lite blåsigt men varmt och enligt SMHI regn framåt kvällen - men hallå - sprolla roll! - det är ju midsommar och vi ska njuta av den ändå! :p

    -Ser att vi fått hjälp med stavningen här! Superbra!!!(Y)(Y)(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.