Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kommentarer om MATEN i olika matprogram?

  • sju 5 mars 2011

    Skrivet av mama97mia den 4 mar 2011

    Mmmm håller med sju.
    Men det är lite svårt att hänga med i matlagningen där. Man ser resultatet men får inte så mkt tips till hemma köket ?

    Och i top chef ser jag inte den dära blodpuddingen...


    Det har du rätt i, men jag tycker att det gäller för Masterchef också till exempel. Det går för snabbt för att man ska hinna följa recept.

    Dessutom är det ju ofta restaurangmat som säkert kan vara svår att få till hemma de lagar i Top Chef, och ibland också i Masterchef. Man kan ju få se tekniker som molekylär matlagning, sous vide och liknande blixtra förbi i rutan. Hur som helst är bägge programmen spännande att titta på tycker jag.

  • The_mama97mia 5 mars 2011

    Jo du har så rätt, sju, ett program i mängden var Rosemary Schragers cooking school, det var toppen, man fick lära sig massor! Det gillar jag!

  • miabok 7 mars 2011

    Jag saknar också Rosemarys program, även om hon smaskar.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.