Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Jag blir förbannad!

  • Geronimo 14 oktober 2008

    Hur gör man på MK?
    Är det att skicka meddelande?:o

  • Smulpajen 14 oktober 2008

    Skrivet av geronimo den 14 okt 2008

    Hur gör man på MK?
    Är det att skicka meddelande?:o

    Yes (Y)

  • Geronimo 14 oktober 2008

    Det kanske va dit som Jag skulle skickat det som skrevs i gästboken?:o

  • Tingeling13 14 oktober 2008

    Vad spelar det för roll om ej godkända recept ligger kvar då??
    Jag struntar blankt i dem på min sida. De ligger där de ligger tills någon tar bort dem.
    Sedan vet jag inte vad som händer den dag de plockas bort, försvinner receptet från ALLAS kokbok då eller?? det är ju jättemånga som redan sparat det.

    Där emot tycker jag att MK är löjligt petiga med att inte godkänna recept.
    Jag fick nyss ett recept icke-godkänt bara för att jag hade skrivit FOTO och det ska enligt dem vara Foto, Lite löjligt tycker jag (N).
    Dessutom stod det rätta stavfel, men det finns inga stavfel. Jag har till och med klistrat in det i ett dokument och gjort stavningskontroll på det i datorn och det finns INGA.

    Men jag är glad ändå, tycker att denna sida passar mig och min dåliga matfantasi utmärkt :p.

  • elvisfreaket 17 oktober 2008

    Skrivet av geronimo den 9 okt 2008

    :@Jag blir så förbannad på MK när dom INTE svarar på frågor. Jag har vid upprepade tillfällen skrivit till
    ( Kontakta Oss) = MK och frågat bla.
    - Hur tar Jag bort recept som inte godkänts?
    Tror Ni att någon svarar på det?
    Icke sa´ Nicke.
    Dom bara påpekar vad VI ska göra,
    - men dom själva gömmer sig bakom ett spett, och tittar fram då och då och påpekar hur Vi medlemmar ska göra och beté oss.
    Och när Vi vill åtgärda saker och ting ,
    då finns ingen ångerknapp att trycka på.
    Utan oss medlemmar vore sajten nada. (N)

  • elvisfreaket 17 oktober 2008

    Hejsan..
    Jag håller med ( Jag blir så förbannad)

    Varför kan man inte ta bort recept som inte blivit godkända??
    Ett STORT FEL.... Detta måste gå att ta bort....

    Vs

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.