Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben lanserad!

  • zonale 26 augusti 2008

    Det mesta kanske löser sig till slut, bara vi har lite tålamod. Tack, tack!! till Mikael/Matklubben:)

  • The_mama97mia 26 augusti 2008

    Jag kan inte längre lägga in "fritext" i min matsedel. FÖrut kunde man skriva in "korv och potatis" utan att det länkades till ngt recept.

  • farmormor 26 augusti 2008

    Jag kan inte ladda ner kokboken.
    När jag är inne och tittar på recept hos någon så kommer jag alltid tillbaka till första sidan varje gång jag klickar tillbaka från receptet som jag har tittat på.
    Hoppas att det är ett övergående fel.

  • zudette 27 augusti 2008

    Skrivet av Lind den 26 aug 2008

    Hej på er matälskare!

    Nu fungerar det att lägga till nya kategorier i kokboken igen + att det nu går att lägga in ett recept direkt i inköpslistan från kokboken

    MvH
    Mikael Lind
    Matklubben.se


    Först nu har jag hittat hur jag gör med kokboken och inköpslistan.... ibland är man mer än lovligt trög!!!:'(

    Det är och funkar hur bra som helst!!!!! Heja Lind!!!!(Y)(Y)(Y)

  • farmoringer 27 augusti 2008

    Ser jag verkligen rätt?? Inga lekar med under 20 senaste inläggen.....I så fall (Y) (Y) (Y)

  • JessicaB 29 augusti 2008

    Jag önskar bara att nyhetsbrevet fortfarande kom ut på fredag morgon/förmiddag istället för som nu på eftermiddagen.
    Det var så bra att kunna kolla vad man skulle köpa med sig hem inför helgen. :)
    Har inte hunnit utforska de nya funktionerna i övrigt.

  • LizzyElisabeth 30 augusti 2008

    (Y)Toppen sida, provat många men ingen går upp mot denna. Visst är vi alla olika och tycker olika. Det som är bra för mig är sämre för någon annan och tvärtom.

    Det tar alltid lite tid att vänja sig vid en ny layout. Men vad mig gäller är det mesta bara positivt eller går att vänja sig vid.

    Hoppas de små "felen" försvinner med tiden.:p

  • ziizii 2 september 2008

    Tycker det är bättre än innan, o ni som "klagar" (ta det rätt nu, menar inget illa ju), det kan ju bli ännu bättre om "vi" talar om vad vi "vill ha" eller hur.

    MvH ziizii o god mat på er, hehe(Y)

  • Smulpajen 2 september 2008

    Skrivet av ziizii den 2 sep 2008

    Tycker det är bättre än innan, o ni som "klagar" (ta det rätt nu, menar inget illa ju), det kan ju bli ännu bättre om "vi" talar om vad vi "vill ha" eller hur.

    MvH ziizii o god mat på er, hehe(Y)

    Det finns en tråd som heter Förbättringsförslag och en som heter Positiva förändringar:) Där finns lite smått och gott som vi "vill ha"!

  • boz1965 2 september 2008

    På det stora hela KANONBRA. Men jag saknar fortfarande TOTALEN på hur många gånger mina recept har sparats - alltså inte bara enskilda recept.

  • ziizii 2 september 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 sep 2008

    Skrivet av ziizii den 2 sep 2008

    Tycker det är bättre än innan, o ni som "klagar" (ta det rätt nu, menar inget illa ju), det kan ju bli ännu bättre om "vi" talar om vad vi "vill ha" eller hur.

    MvH ziizii o god mat på er, hehe(Y)

    Det finns en tråd som heter Förbättringsförslag och en som heter Positiva förändringar:) Där finns lite smått och gott som vi "vill ha"!


    Ok, tack för upplysningen! Ska kolla in där...

    Jag har inte lagt in några egna recept här, men ÄLSKAR detta koncept. När jag gick med i våras fanns det 19000 recept o nu e de 48000, det bästa e ju att det "riktiga" människor som skriver o ger betyg. Kollar här varje vecka. Har redan provat många bra recept. Mvh Ziizii ha det....

  • Smulpajen 2 september 2008

    Skrivet av ziizii den 2 sep 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 sep 2008

    Skrivet av ziizii den 2 sep 2008

    Tycker det är bättre än innan, o ni som "klagar" (ta det rätt nu, menar inget illa ju), det kan ju bli ännu bättre om "vi" talar om vad vi "vill ha" eller hur.

    MvH ziizii o god mat på er, hehe(Y)

    Det finns en tråd som heter Förbättringsförslag och en som heter Positiva förändringar:) Där finns lite smått och gott som vi "vill ha"!


    Ok, tack för upplysningen! Ska kolla in där...

    Jag har inte lagt in några egna recept här, men ÄLSKAR detta koncept. När jag gick med i våras fanns det 19000 recept o nu e de 48000, det bästa e ju att det "riktiga" människor som skriver o ger betyg. Kollar här varje vecka. Har redan provat många bra recept. Mvh Ziizii ha det....

    Ja, här finns massor att hämta! För mig har det blivit ett måste att gå in här VARJE dag:p(Y)

  • ziizii 2 september 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 sep 2008

    Skrivet av ziizii den 2 sep 2008

    Skrivet av Smulpajen den 2 sep 2008

    Skrivet av ziizii den 2 sep 2008

    Tycker det är bättre än innan, o ni som "klagar" (ta det rätt nu, menar inget illa ju), det kan ju bli ännu bättre om "vi" talar om vad vi "vill ha" eller hur.

    MvH ziizii o god mat på er, hehe(Y)

    Det finns en tråd som heter Förbättringsförslag och en som heter Positiva förändringar:) Där finns lite smått och gott som vi "vill ha"!


    Ok, tack för upplysningen! Ska kolla in där...

    Jag har inte lagt in några egna recept här, men ÄLSKAR detta koncept. När jag gick med i våras fanns det 19000 recept o nu e de 48000, det bästa e ju att det "riktiga" människor som skriver o ger betyg. Kollar här varje vecka. Har redan provat många bra recept. Mvh Ziizii ha det....

    Ja, här finns massor att hämta! För mig har det blivit ett måste att gå in här VARJE dag:p(Y)


    Ja jag vet, det är toppen, rekommenderar denna klubb till allla jag känner! :) vi ses nån gång, ha det.....

  • wilmamaria 17 augusti 2010

    jätte bra!!! bättre än förut!

  • Buspippi 17 augusti 2010

    Det här var ju en super gammal tråd varför har den tagits upp igen??

  • Dintan 17 augusti 2010

    Det fattar inte jag heller??
    Trodde det hänt något nytt som jag missat :-)

  • Buspippi 17 augusti 2010

    Skrivet av susanneedgren den 17 aug 2010

    Det fattar inte jag heller??
    Trodde det hänt något nytt som jag missat :-)


    Samma här men jag tror att det är någon som är ute efter att samla poäng. För det är flera gamla trådar som tagits upp av samma medlem.

  • boz1965 17 augusti 2010

    Ingen mening att samla poäng som inte går att använda till nåt vettigt i alla fall...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.