Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben lanserad!

  • Tillberga 22 augusti 2008

    ni är så duktiga och fixar och donar för vår skull
    man blir glad(L)(Y)
    tur att jag är ledig i dag så jag kan "lära" mej de nya

    tack tack

  • MrsC 22 augusti 2008

    Läckert vill jag säga (Y)

  • flabban 22 augusti 2008

    Skrivet av kalasmad den 22 aug 2008

    Skrivet av flabban den 22 aug 2008

    Det jag hittills har sett verkar bra MEN varför står medlemmarnas namn med röd text för och inte med svart text för? Det gjorde det förrut också, men förde man muspekaren över namnet så blev texten svart, vilket inte sker nu.:@


    Det funkar här, röd text blir svart med muspekaren.


    Tyvärr så funkar det inte när jag för muspekaren över namnet. Gör jag något fel? Får hela tiden trycka in mig på medlemmens sida, för att se vem det är.

  • Don_Pedro 22 augusti 2008

    Skrivet av Nallepuh13 den 21 aug 2008

    En så dålig hemsida!! men jag förstår är man som Lind bara 21 år så kan det väl inte bli bättre!(N)


    :@Tydligt är! att klokheten inte kommer med åren, skall du verkligen vara 54 år??????Jag får säga som min far alltid sa " Har man inget gott attt säga, så håll käft!" :@

    (Y)Till Lind & Com: GRATTIS! sidan verkar toppen:D(Y)(Y)(Y)

  • enAnnan 22 augusti 2008

    Jag tycker att mycket är bra och bättre (Y)
    även om allt inte fungerar än. Som att betygsätta eller kommentera.

    Det enda jag tycker blivit sämre är att när man har en veckomeny så syns knappt dagens mat i den lilla rutan när man skriver inlägg numer. Nu är allt blått och med fet text, förut var endast maträtten med fet text och då mycket mer lättläst.

  • busan37 22 augusti 2008

    Jag tror att det blir jättebra när man har vant sig och lärt sig alla funktionerna. Hade lite problem först men det löste sig när jag öppnade ögonen (Y)

  • tantdrake 22 augusti 2008

    :D Kan Ni fatta att matklubbens medlemsskap dessutom är gratis?
    Ja, inte ska jag tala för nån annan men JAG är helnöjd! Det finns alltid nån som har nåt att gnälla över. That´s life.
    En stor bukett till Lind & CO som försöker hålla oss medlemmar på gott humör och aktiva i klubben (Y)
    Tack för ordet, nu ska jag fortsätta botanisera i nyheterna! Ha en go´freeeedag allihop!

  • Lind 22 augusti 2008

    Buggen som gjorde att kommentaren inte sparades när man kommenterade ett recept är nu fixad.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se

  • Okänd 22 augusti 2008

    lite ovant var det allt...men det blir säkert bra för alla.
    Roligt med lite förnyelser och ny design av klubben.

  • irrevirre 22 augusti 2008

    Skrivet av Lind den 22 aug 2008

    Buggen som gjorde att kommentaren inte sparades när man kommenterade ett recept är nu fixad.

    Mvh,
    Mikael Lind
    Matklubben.se


    TACK kära Mikael. MEN nu måste du också ta helg!
    Trevlig helg på dig!

  • Lilloo 22 augusti 2008

    Tycker att sidan blev jättefin, nu blir det lite inkörningstid innan man kan den lika bra som den förra. Stort tack till Lind & co för allt

  • Dorisrecept 22 augusti 2008

    Det jag hittils saknar är moderatorer som kan radera inlägg som är rena påhopp:@ och andra otrevliga saker. Flytta inlägg som blir fel osv. Annars är jag bara possitiv till den nya sidan än så länge(H)

    Bra jobbat (vet själv vilken tid det tar genom att jag själv gör hemsidor och denna sida är mycket mycket mer avancerad:))

  • Annras 23 augusti 2008

    Av vad jag har sett och försökt komma underfund med, så är nya Matklubben jättebra! Det tar så klart tid att vänja sig, men så är det alltid med nytt, eller hur?
    Ett jättefång röda rosor till Lind & Co! Jag förstår vilket otroligt arbete ni har lagt ner!! (Y)(Y)(L)(L)(L)

  • Queenie 23 augusti 2008

    Nu funkar det inte att lägga in recept igen.

  • Y0SHi 23 augusti 2008

    Skrivet av Egonlock den 21 aug 2008

    Jag har alltid saknat att man inte kan se folks kommentarer på recepten när man går in på dom från sin kokbok efter att man har sparat recepten. Såg nu att det kommit och det är superbra! Tackar!


    Håller med! Vore jättebra om man kunde se andras kommentarer i sin kokbok, för där kan det finnas många användbara tips på det receptet men tänker laga!
    Annars en väldigt snygg, ny sida :D !

  • 23 augusti 2008

    Tycker att nya upplägget verkar jättebra, även om det tar lite tid för oss som inte är så datorkunniga att förstå hur allt fungerar. Men vi har ju superkompisar här i klubben som hittills alltid och snabbt ställt upp och förklarat när man inte förstått något. Så det blir nog inga problem!

    "Nallepuh13" kanske man inte behöver kommentera så mycket? Det är väl ofta så att fördomsfullhet och liknande avslöjar sig självt?

    Jag tycker att allt verkar jättebra, oavsett om sidan är konstruerad av en jättekunnig 21-åring eller en lika kunnig 54-åring.

  • farmoringer 23 augusti 2008

    Jag tycker nya hemsidan är superläcker. Även om jag fortfarande inte har kollat allt så är den då bra mycket bättre än innan. Men alla kan ju inte tycka lika. Men jag tror ändå att de flesta som är medlemmar är det för receptens skull i botten, och det är ju samma som innan. Många som skriver in sina recept som vi får ta del av. Det är det ju ingen skillnad på...Det är toppen...(Y)

  • Maripoosa 23 augusti 2008

    Varför går det inte att spara recept för mig längre? Allt bara stannar och inget händer. Allt annat och layout är kanonbra! Snyggt :)

  • bakakaka 23 augusti 2008

    Jag tycker att det är jättebra, nu när jag kollat runt lite.

  • Smarrisen 24 augusti 2008

    Jag tycker den nya sidan är jättefin! Snyggt jobbat!
    MEN jag har hakat upp mig på två saker. Den jobbigaste är den där listen längst ner som jag stör mig enormt mycket på när jag bläddrar igenom sidorna. Den är ett typexempel på funktioner som kan få mig att lämna en websida på direkten. Fast här vill jag ju vara eftersom det finns så mycket bra annars! Det andra som stör mig är att hela sajten är lite trögladdad för såna som jag som inte sitter på bredband utan som harvar på med trög uppkoppling.

    I övrigt är matklubben kanon!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.