Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben lanserad!

  • irrevirre 22 augusti 2008

    Vad är det med Nallepuh13 egentligen?
    Visst är sidan en smaksak men varför göra påhopp och vara elak? Så onödigt!
    Det är minsann inte enkelt att tillfredsställa alla och vi skall vara glada att någon orkar driva klubben.
    ( Man vet ju inte säkert vilken ålder nallepuh har .... det kan man luras med. Hon kanske (han??) kanske är just 13 som i nallepuh13.)

  • styvan 22 augusti 2008

    Verkligen proffsigt gjort. Sidan är jättebra!!(Y)(Y)(Y)(Y)

  • irko 22 augusti 2008

    Mycket snyggt! :D Lätta att hitta och snyggt utseende!:p

  • Lotten_J 22 augusti 2008

    Hur kommer vi åt detta med dubletter som faktiskt är ett problem, har suttit och letat något nytt och spännande att tillaga med lövbiff och det dyker upp hur många likadana recept som helst. Blir ju både jobbigt och tjatigt. Om jag har lagt in ett recept som redan finns så är jag mer än villig att ta bort mitt för det får ju liksom inte gå prestige i vems recept det ska vara, jag struntar i det bara sidan blir lätt att handskas med. Förslag på alla dessa dubletter...måste det finnas?

  • Kockpappa 22 augusti 2008

    Skrivet av Lind den 21 aug 2008

    Efter mycket hårt jobba har vi nu lanserat nya Matklubben.

    Surfa gärna runt och testa alla nya funktioner och inkom gärna med synpunkter eller rappoortera fel till [email protected]

    MVH
    Matklubben personalen

    Den är lite ovanlig och man vänjer sej nog. I början innan man hittar verkar det vara lite jobbigt.
    Tror att det fixar sej med lite smärre justeringar.
    Ha en bra dag :)

  • Kockpappa 22 augusti 2008

    :) Hade svarat på ett meddelande. Här är mitt egna.

    Den är bra när man vänjer sej, tror jag. Allt är i sin ordning och efter en del justeringar som ni säkert kommer att göra framöver.

    Skall väl luska lite mer och återkomma.

    Ha en bra dag. :D

  • flabban 22 augusti 2008

    Det jag hittills har sett verkar bra MEN varför står medlemmarnas namn med röd text för och inte med svart text för? Det gjorde det förrut också, men förde man muspekaren över namnet så blev texten svart, vilket inte sker nu.:@

  • festmaten 22 augusti 2008

    Skrivet av flabban den 22 aug 2008

    Det jag hittills har sett verkar bra MEN varför står medlemmarnas namn med röd text för och inte med svart text för? Det gjorde det förrut också, men förde man muspekaren över namnet så blev texten svart, vilket inte sker nu.:@


    Det funkar här, röd text blir svart med muspekaren.

  • Ekorrungen 22 augusti 2008

    Det enda jag tycker är lite dumt är att rullistan med Min sida mm står längst ner, det stör lite tycker jag, men det är min åsikt. Det är absolut inget agg, e bara min åsikt, hoppas ingen tar det som skäll, annars verkar sidan jättebra(Y)

  • NewDown 22 augusti 2008

    Tycker att den nya sida är toppen, bra jobbat!
    (Y)(L)(Y)(L)(Y)(L)(Y)(L)(Y)(L)(Y)(L)(Y)(L)(Y)(L)(Y)

  • tinamolthon 22 augusti 2008

    Hej alla
    (Y)Jag är glad att det har blivit ett uppsving.(Y) Klart det är nytt i början, men vi lär oss snart...(Y)

    Låt oss testa detta ett tag sen kan man kanske ge förslag på nån ändring här eller där om det behövs.:D
    :)MEN jag är positiv hittills av det jag sett.:D

    Kör hårt vänner och kolla runt lite... :)

    Tina

  • mammis 22 augusti 2008

    Oj vad fint det är här
    Vad duktiga ni är Lind och gänget:D:D

  • moder4ever 22 augusti 2008

    Bra med inköpslista , men var finns kundkorgen??

  • MammaIrene 22 augusti 2008

    Skrivet av Nallepuh13 den 21 aug 2008

    En så dålig hemsida!! men jag förstår är man som Lind bara 21 år så kan det väl inte bli bättre!(N)


    Attså ärligt talat Nallepuh.....:@
    Det är ju nästan så man själv funderar på att göra ett påhopp beträffande åler o så som du gör ........(N)
    klimakteriet funderar jag då........
    Skäms du inte överhuvudtaget, jag blir vansinnig när jag läser sådant här o jag tycker du skall be Lind om ursäkt!
    Fruktansvärt!!!:@:@:@

  • Gnagett 22 augusti 2008

    Äntligen kan man redigera recept i "min kokbok". Detta har jag efterfrågat länge och det toppen.
    Att kunna göra sin egen notering om receptet, kanske lägga till ingrediens eller plocka bort, att använda någon annans recept och ändra så det blir "mitt" istället för att skriva in en dublett.
    Tack Lind(L)(L)(L)(L)

  • salsa 22 augusti 2008

    Jag mycket glad för "Matsedlen" populära, snabba eller smala:D(Y)

    Jag behöver inte längre lägga ner tankemöda på vad ska vi ha till middag :D utan allt jag behöver göra är att handla hem vad som behöves och sedan laga till det.

    YAY vad bra(Y):D

    Till den som inte tycker den nya sidan är bra, håll dig till konstruktiv kritik och inte personliga påhopp.

  • Jessika 22 augusti 2008

    Kanonjobb(Y)(Y)(Y). Sidan fungerar jättebra tycker jag. Ni gör ett jättebra jobb!:D

    PS: Nallepuh13 borde skämmas för sina kommentarer:@

  • segerwitch 22 augusti 2008

    Skrivet av Nallepuh13 den 21 aug 2008

    En så dålig hemsida!! men jag förstår är man som Lind bara 21 år så kan det väl inte bli bättre!(N)


    :@Men hallå!!!:@Har du vaknat på fel sida??????Lind är
    alltid hjälpsam!Och nya matklubben är toppen,lättare att förstå, Lind har verkligen gjort ett fint jobb(Y)(Y)(Y), men det har alltid funnits, kärringar och gubbar mot strömen:@ som sagt kom med något konstruktivt eller tig:@

  • ros 22 augusti 2008

    :)Jag har bara hunnit kolla runt lite här och där än så länge.

    :)Men än så länge verkar det bra.
    Vi behöver bara lite tid för att hitta dom nya finesserna

    Ge sidorna en chans

    :)Tack till er som har jobbat med nyheterna(Y)(Y)(Y)

  • marielotta 22 augusti 2008

    Hej igen,
    har inte klurat ur allt ännu, men jag är på upptäcksfärd...:)
    Som någon skrev, så skulle jag vilja redigera mina inlägg. Ibland blir det så fel, eller man kanske bara vill lägga till något.

    Har provat redigera recept, och det gick bra, men om jag väljer att skriva ut receptet så får jag originalversionen. Jag önskar skriva ut receptet med mina ändringar.

    Jag tackar också för arbetet som läggs ner. Önskar kanske att Lind kunde vara lite mer "synlig" så man förstår att det man skriver blir läst, men förstår samtidigt att det är svårt att hinna med.
    Kanske borde ha en flik nånstans om vad som händer idag med sidan...ex. idag jobbar vi med att uppdatera servrarna och i veckan planerar vi att ex göra så att man kan redigera inlägg och skriva ut recept med ändringar (H)
    Tack igen. Hälsn. Lotta

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.