Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nyheter i butikerna

  • sikaal 27 februari 2010

    Santa Maria Sweet Red Chili Salsa, är ny för mig i alla fall. "Lagom" start och lite söt!(Y) Jag brukar annars blanda Ananassalsa med någon starkare, då jag tycker att ananassalsan är lite mesig.:)

  • mattjejen 3 mars 2010

    Till alla som gillar lakrits så har Fazer kommit med en ny choklad med salmiakfyllning:) Supergod!

  • safir74 3 mars 2010

    Skrivet av mattjejen den 3 mar 2010

    Till alla som gillar lakrits så har Fazer kommit med en ny choklad med salmiakfyllning:) Supergod!


    Om du menar Salmiakki så är den ny här i Svergie men jag har ätit den många ggr förut då den går att köpa på finlandsfärjorna.

  • marwis 3 mars 2010

    Blev så glad förra året när min favvoglass Cornetto citron åter gjort sitt intåg i glassdisken. {clap}Jag som knappt köpt glass sedan den försvann, köpte i alla fall 4-5 stycken i somras! Men nu såg jag den inte på Willys idag. Är det ngn som vet om den är borta igen eller:(

  • AnneNi 3 mars 2010

    Skrivet av AnneNi den 21 feb 2010

    Är det någon som har testat American steakhouse seasoning från Fiddes Payne?

    http://www.lyckasmedmat.se/product_info.php?products_id=315&osCsid=a056f969f4dc759b212e8df4ce3b53b7

    Vet inte om den är ny eller har funnits länge, men hittade den på Coop för ett tag sen o tyckte den lät god... Men har inte testat än.


    Jag köpte och testade den, gillar att den inte innehåller smakförstärkare... Jag tyckte smaken var bra, men den innehåller koriander som inte är min favorit... Så ett litet minus för det.

  • siggemums 3 mars 2010

    Marabou premium Dark med marzipan mmmmmm!

    Lejonet och Björnen saltlakritsglass{dance}

  • The_mama97mia 3 mars 2010

    Kalles randiga med skaldjur - lite väl salt tyckte jag men sonen åt av den, dock inte med översvallande förtjusning.

  • Mistys 13 mars 2010

    Tro det eller ej men Lambi lanserar ett toapapper riktat till små barn. Men barn mönster som ska göra toabesöken lustfyllda :O)

  • TTJ 13 mars 2010

    Nya Yoggi yoghurt med smak av jordgubb, vanilj, lakrits var jättegod tycker jag!{embarrassed}

  • bakamonkeyprincess 13 mars 2010

    Anton Berg har ett nytt (hur nytt vet jag inte) marsinpanbröd med bitar av kakaobönor. Tror också marsipanbrödet med frystorkade hallon är ny? Gott är det i alla fall!

  • popik 26 mars 2010

    Hittade en nyhet från findus i frysdisken. Bönor med dillpesto, haricots verte och vaxbönor som var underbart goda.

  • The_mama97mia 26 mars 2010

    Skrivet av popik den 26 mar 2010


    Hittade en nyhet från findus i frysdisken. Bönor med dillpesto, haricots verte och vaxbönor som var underbart goda.


    Åh jag som älskar vaxbönor! Ska titta efter det! Tack för tips!

  • evaldo 26 mars 2010

    Jag saknar osötad senap anpassad för lchf metoden

  • UllaC 26 mars 2010

    När jag skulle laga Fiskpanetter med remouladsås, stod det i receptet att man skulle dela fruset torskblock i bitar. När jag letade i frysdisken hittade jag Findus torskfilé i portionsbitar. Det ligger 5-6 st i varje paket. Paketet är dyrt, MEN vilka fina torskbitar det var. Så det var värt varenda krona. Jag njöt till 100 procent av den middagen och kommer att använda dessa portionsbitar i fortsättningen.
    Rekommenderas!!!(L)(Y)

  • safir74 1 april 2010

    Någon mera än jag som har testat nya chokladkakan från Marabou...Passion? Med smak av passionfrukt med en liten touch av chili Smaskar på den chokladen just nu...har en ny favvo(L):p

  • amoz 1 april 2010

    Ja den är supergod och fantastisk till en kopp kaffe\o/

  • safir74 1 april 2010

    Skrivet av amoz den 1 apr 2010

    Ja den är supergod och fantastisk till en kopp kaffe\o/


    Nä det tror jag inte...gillar inte kaffe speciellt ;)

  • amoz 1 april 2010

    Skrivet av safir74 den 1 apr 2010

    Skrivet av amoz den 1 apr 2010

    Ja den är supergod och fantastisk till en kopp kaffe\o/


    Nä det tror jag inte...gillar inte kaffe speciellt ;)



    Oj då, ja då förstår jag att du inte håller med mig, men som det heter, smaken är som...........;)

  • Okänd 30 juni 2010

    Rolig tråd, puttar upp den lite.
    Själv har jag blivit smått beroende av den nya muslin (från Axa tror jag) multi crush. En granolamusli med hallon/blåbär eller mandel/äpple. Smakar lite som start fast bra mycket nyttigare.

  • Mistys 30 juni 2010

    Kexchokladbitar med hallon och daim med päron/mint smak är nyheter i godishyllan. Har inte testat kexchokladen men daimen. God, men inte mer.

    Marabou med passionsfrukt gillade jag däremot inte alls. För sötsliskig.

    Testade också Magnum gold i går. Samma där, för sötsliskig. Mer godis än glass.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.