Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vilket är ditt favoritgodis?

  • JosefinJossan 15 maj 2011

    Det är aldrig fel med en Geisha!! :p Eller varför inte ett djungelvrål eller 2 :)

  • kallebakom 11 augusti 2012

    rollokola,påse twist,hollänska mennek SALT lakrits,holländarna kan det med SALT lakrits får djungelvrål att framstå som söt lakrits !! annars fanns grön rollokola förut-finns inte mer ?

  • muminlotta 11 augusti 2012

    Mörk choklad, ljus choklad, vit choklad, nougat, fudge o tryffel i alla möjliga former är det godaste jag vet.

  • malinboquist 11 augusti 2012

    Den svarta och röda dödskallen!! {eat}

  • smulpajen1 11 augusti 2012

    Säger som så många andra: salt lakrits (riktigt salt ska det vara) och mööörk choklad (gärna med smak av chili eller havssalt).

  • eva23 12 augusti 2012

    Mörk choklad, sötlakrits, Riesen-kola och Werthers original, det är mina favoriter. Fast Ahlgrens bilar är inte heller så dumt...

  • Molgan 12 augusti 2012

    choklad och tycker mycket om glassen som finns på Lidl.

  • Tussilago_Flikkan 12 augusti 2012

    Djungelvrål, sura vit/bruna kolanappar och cola-ferraribilar :DD inget slår det!
    Äter absolut inte gult eller orange godis.. {sick}

  • Lenkan 12 augusti 2012

    Biopopcorn slår allt.
    Men vanligtvis är det center, soda pops och Haribo's nappar som gäller.
    När jag var gravid fick jag smak för sega råttor och det har följt med nu efteråt också, trots att jag avskydde dem innan! Men grodor funkar inte alls, inte heller de stora geléråttorna, det ska vara "originalsizen"

  • zudette 12 augusti 2012

    Har utmanat mig själv i att bara ta tre sorter. Jag kan aldrig bestämma mig! Inget är tillräckligt gott! men måste jag välja så säger jag salt lakrits - hårda bitar! :)

  • hobbybagaren 12 augusti 2012

    Salt och sur draagster tillsammans!

  • litenkatt 13 augusti 2012

    persikor! helt klart godast!

    Sen så kommer hallonskallar, snickers, djungelvrål.. ja... nu blev det ett par stycken, men persikorna klår alla andra! :)

  • Lena 13 augusti 2012

    Salt lakrits, choklad i alla former, winergum,

  • KlaudiaN 12 september 2012

    Choklad (:

  • Roskerstin 12 september 2012

    Mörk choklad, som mest 70%-ig och Marianne(L)

  • Lenkan 12 september 2012

    Ben & Jerry's Cookie-Dough är en ny favorit!

  • ms8 12 september 2012

    Choklad o chips.

  • boz1965 12 september 2012

    Ny favorit är Estrellas nya jordnötsbågar. Prova genast om du inte redan har gjort det. =)

  • sju 12 september 2012

    Har redan skrivit i den här tråden 2011, men just nu tycker jag nog bäst om Dumle lakritskola, Geisha-praliner (inte på kaka) och Käck.

  • MATte72 12 september 2012

    Lotus bilar.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.