Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Melodifestivalen!!

  • Deeessan 12 februari 2008

    nä jag tyckte också brandurs låt var bra. Den bästa!(Y)

  • Queenie 12 februari 2008

    Ser också fram emot lördagens tävling och jag ska heja stort på Carola och Andreas.

  • anluk 12 februari 2008

    Nej huva inte Carola, tål henne inte................................Men smaken är ju som baken och på lördag kväll kanske jag har en helt annan åsikt.

  • lennali 12 februari 2008

    Skrivet av Queenie den 12 feb 2008

    Ser också fram emot lördagens tävling och jag ska heja stort på Carola och Andreas.


    Då är vi två Queenie. Carola får för mig vara diva eller ej, men röst har tjejen, de är få som klår henne och Andreas är inte fy skam han heller.

  • 12 februari 2008

    Skrivet av anluk den 12 feb 2008

    Nej huva inte Carola, tål henne inte................................Men smaken är ju som baken och på lördag kväll kanske jag har en helt annan åsikt.


    håller med dig till 100%!!
    tål inte carola, avskyr carola, så fort hon är på tv håller jag för öronen o blundar. ärligt- hon får mig att rysa, o pinsam är hon oxå

  • pingu 12 februari 2008

    Själv hejjar jag på Charlotte (Perelli).

    Jag gillar henne. Hon är duktig, karismatisk ,snygg och divig på ett mänskligt sätt:)

    Carola gillar jag inte. Däremot Andreas Johansson, han är ganska bra. Så det blir kluvet...

    Vad tror ni om en tråd Rätt/Fel låt vann lördagarna framöver?

    Det kunde ju bli riktigt kul när alla tycker till:D

  • lennali 12 februari 2008

    Skrivet av pingu den 12 feb 2008

    Själv hejjar jag på Charlotte (Perelli).

    Jag gillar henne. Hon är duktig, karismatisk ,snygg och divig på ett mänskligt sätt:)

    Carola gillar jag inte. Däremot Andreas Johansson, han är ganska bra. Så det blir kluvet...

    Vad tror ni om en tråd Rätt/Fel låt vann lördagarna framöver?

    Det kunde ju bli riktigt kul när alla tycker till:D


    Bra idé pingu, drar du igång tråden på lördag efter programmet?

  • pingu 12 februari 2008

    Jajjemän:D

    Räkna med många synpunkter från min 6-åring...(H)

  • styvan 13 februari 2008

    Är det inte bättre att lyssna och rösta på låtarna istället för artisterna?? Konstigt resonemang tycker jag!!:p:D

  • Deeessan 13 februari 2008

    Skrivet av Dessandogg den 12 feb 2008

    nä jag tyckte också brandurs låt var bra. Den bästa!(Y)

    Det här har inte jag skrivit, men jag tyckte också att Brandur var bäst. Förmodligen hade jag glömt att logga ut när min syster Russinet skrev.

  • Deeessan 13 februari 2008

    Det är roligt att titta på melodifestivalen:) Men det finns fler dåliga låtar än bra.(N)
    Suzzie Tapper var ju helt gräslig!! Det tycker i alla fall jag.
    Men allra bäst är Kristian Look! Hans humor är bäst! Hoppas att han är programledare nästa år igen:D

  • JennyV 13 februari 2008

    I LOVE EUROPE........ Gav mig rysningar ända ner till tårna och då var det inga bra sådana!! E-type med the poodles var en klar favorit! Vi åt köttgryta med ugnstekt potatis och rotfrukter. Och drack ett gott vin! Äter sällan desserter och efterrätter fast jag ÄLSKAR det!

  • Jessika 13 februari 2008

    Christer Sjögrens låt lät som en amerikansk hotellshow. Om någon kommer ihåg hur det gick sist vi hade en sådan låt i tävlingen så röstar dom bort honom. Vi fick kvala in året efter eftersom vi fick så lite poäng. (Har tom glömt vad den låten hette men dålig var den.)

    E-type och pudels var bra. Lika så Amy och Suzzi Tapper.

    På lördag blir det nog Carola och Andreas som får min röst. Visserligen är jag inte förtjust i Carolas som person (det man ser i press och TV) men håller med lenali, röst har hon och den låt dom spela på radio nu med Carola och Andreas är riktigt bra.

  • pingu 13 februari 2008

    "Är det inte bättre att lyssna och rösta på låtarna istället för artisterna?? Konstigt resonemang tycker jag!! "

    Tja, kollar du främst på spelet vid ex ishockey och fotboll utan att hejja fram dina favoriter så köper jag resonemanget:p

  • styvan 14 februari 2008

    Är inte intresserad av hockey och fotboll:D
    Så även om låten är kass så röstar man på artisten!!? Ja , är det väl inte undra på att Christer kom till final!(N)

  • pingu 14 februari 2008

    Styvan: Tror nog du förstår vad jag menar:D

    Självklart har väl de allra flesta favoritartister och det av en anledning? Inte börjar de väl helt plötsligt sjunga dåligt i Melodifestivalen?

    Och ang Christer, han fick ju flest röster ju. Jag tyckte inte han var bra och inte du heller men frågan är ju då om det är du och jag som har dålig smak eller om det är den majoritet som faktiskt röstade på honom som har det(H)

    Lev och låt leva(Y)

  • Sioux 15 februari 2008

    Eller oxå så var det väldans många dansbandsfanatiker som kollade på första delfinalen och därmed gick herr Sjögren vidare med sin "håll för öronen låt" :o
    Är övertygad om att vissa röstar på sin idol även om det låter apa (N)

    Jag tycker man skall lyssna på låten inte på artisten är den bra så skit i vem som sjunger den :)
    Gillar inte heller Carola och har aldrig gjort men sjunga kan hon oavsett :p
    Var på Rhapsody in Rock när dom gästade Piteå och såg då bla. Carola sjunga duett med Tito Beltran dom sjung Time to say goodbay.........jag rös så bra var det !!
    Sen att Carola har intellekt som en fiskmås det är en annan femma :D

  • styvan 15 februari 2008

    Håller med Sioux fullständigt!!:D(Y)

  • fyran4 15 februari 2008

    Skrivet av Magica den 12 feb 2008

    Skrivet av anluk den 12 feb 2008

    Nej huva inte Carola, tål henne inte................................Men smaken är ju som baken och på lördag kväll kanske jag har en helt annan åsikt.


    håller med dig till 100%!!
    tål inte carola, avskyr carola, så fort hon är på tv håller jag för öronen o blundar. ärligt- hon får mig att rysa, o pinsam är hon oxå


    Åhh kan inte annat än att hålla med.. Hon var bara pinsam med sin Evighets grej.. Näää

  • fyran4 15 februari 2008

    Här hemma siter jag med mina barn alla får säga va det tycker. ja 4 åringen vill bara äta allt gott som finns framdukat.

    Maken han bara skakar på huvudet.. Han blev överlycklig då Lordi vann.
    Men förra året gillade jag serbiens bidrag.. den var bra! även hanna ffrån finland.. Därimot gillade jag INTE The Ark..visst gör de bra låtar men den de gick vidare med den sööög..

    Just nu så hejade jag på Suzzi Tapper .. undebar låt och killarna gillade amy..
    Fick en chock då ja ghörde Crister Sjögren.

    Tyvärr så kommer jag nog att missa en del då vi ska på teater i morgon.. Vi får väl skynda oss hem.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.