Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad blev det till Frukost?

  • Gnurf 5 november 2009

    Frukost påstås vara en mycket viktig måltid...förutom lunch, middag och mellanmål såklart (L)

    LCHF, GI, isodiet, husmanskostare, viktväktare, stenålderskostare, jägardietare, fruktarianer...Vad åt Ni till frukost idag!??

    Min frukost blev:

    4 fullkornsmackor med keso, rökt kalkon, tomat, grön paprika, skivad rödlök, örtsalt. 3 muggar kaffe med mjölk, :)

  • 123Linnea 5 november 2009

    Jag åt frukost med "mina" barn i matsalen på skolan. Inte som hemma precis. Det blev 2 mackor med leverpastej/ost, samt jordgubbsfil... Kaffe också förstås.

  • maria_wijk 5 november 2009

    Först en slät kopp te, sen när jag vaknat till blev det stekt havregrynsgröt och efter det en kopp kaffe med mjölk.

  • Gnurf 5 november 2009

    Stekt havregrynsgröt...nu känner man sig ju som Hampus i "Den vita stenen"....:D

    Skrivet av Metalmaid den 5 nov 2009

    Först en slät kopp te, sen när jag vaknat till blev det stekt havregrynsgröt och efter det en kopp kaffe med mjölk.

  • frucaos 5 november 2009

    Här blev det weetabix (2 st) med äppelmos och minimjölk. Och ett glas apelsinjuice att skölja ner omega-3 tillskottet med.

  • smeand 5 november 2009

    En chokladbar:D

  • smeand 5 november 2009

    En kopp kaffe också förstås(Y)

  • Gnurf 5 november 2009

    Jo men förstås...hela kostcirkeln...hur skulle det annars se ut...:p

    Skrivet av saralandqvist den 5 nov 2009

    En kopp kaffe också förstås(Y)

  • idea_ 5 november 2009

    För min del blev det en stor kopp te med lite mjölk samt en tallrik med fil, russin och Müsli á la Ingela Mättar bra och länge, för min del i alla fall.

  • Tandpetarn 5 november 2009

    Tre koppar java så jag vaknade (Y) och efter ett par timmar två fullkornsmackor med köttbullar och smörgåspickles.

  • lena4 5 november 2009

    Idag blev det en kopp kakaochoklad med två rostade mackor med ost.

  • flumhum 5 november 2009

    laktosfri yogurth med muslie chrunch :P

  • The_mama97mia 5 november 2009

    2 glas grapefruktjuice.

  • chrisq 5 november 2009

    (L)ROSTAD MACKA MED OST O APELSIN MARMELAD O 2 LÖSKOKTA ÄGG OBOY O EN KOPP KAFFE :p

  • sikaal 5 november 2009

    Som "alla" dagar, 2 mjuka och en hård macka med honung + 1 stor mugg te med en sockerbit och en skvätt mjölk.(L)
    Kostcirkeln får komma senare på dagen:D

  • kattgnag 5 november 2009

    Först ett antal koppar kaffe(Y)
    Sen havregrynsgröt med russin i:)

  • Lenael 5 november 2009

    Yoghurt natrell, björnbär från frysen och en blandning med frön på toppen.
    Därefter en smörgås med skinka och en kopp kaffe.
    Lika som alla vardagar.:)

  • familjenlundin 5 november 2009

    En baguette med köttbullar och rödbetssallad (köpt på Willys) och en kopp kaffe blev det i dag på jobbet till frukost. Går upp så tidigt (kl 5.00) så jag kan inte äta innan jag går till jobbet, det är för tidigt!

  • AnneNi 5 november 2009

    Havregrynsgröt med kanel och ett stort glas vatten.

  • marwis 5 november 2009

    A-fil med linfrön, solrosfrön, några valnötter, blåbär och hallon!(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.