Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • Lovis 25 mars 2008

    Våra barn är våran framtid. När dem lämnar oss innan vi vuxna, känns det så fel.
    Beklagar sorgen som måste vara tung att bära.
    Väldigt fin hemsida för Jakobs fond.

    En dag i taget.

    MVH Heidi

  • guacamole 25 mars 2008

    Skrivet av hubert06 den 19 mar 2008

    jag älskar framförallt att göra saker tillsammans med mina hundar(L)

    Det är du inte ensam om. Min hund är mitt favoritsällskap (han och sambon slåss ibland om denna förstaplats:p)

  • tulle 25 mars 2008

    Jag går igång på att träna spinning på Friskis&Svettis!! Mjölksyra, blodsmak i munnen och tokdarriga ben efteråt...men fy farao vad gott jag mår efteråt!!

  • fee-bee 25 mars 2008

    Jag älskar att gå långa skogspromenader med våra två schäfer tikar, och så har jag ett barnsligt brinnande intresse och samlar på Rolf Lidberg`s troll (L) (L)

  • Matmaja1 25 mars 2008

    Älskar att träna! Isynnerhet efteråt...:D

  • Matmaja1 25 mars 2008

    Tycker hemskt illa om sär skrivning :p (efter att min son uppmärkssammat mig på detta fenomen som jag länge trott bara var slarvfel...:p)

  • Lindanemon 25 mars 2008

    Min senaste anställning var som programmeringslärare :)

  • MammaIrene 26 mars 2008

    Snart börjar golfsässongen för mig här igen.....Svårt att tro med all snö runt omkring....

  • piusamadeusmozart 28 mars 2008

    Min mormor är 102 år. Hon har 11 barn och alla finns i livet. Även min pappa har sju syskon. Jag vet inte hur många kusiner jag har men det är väl närmare trettio. Därför känns det lite konstigt att jag som bor i Italien, där familjen normalt var stor, att mina barn har bara två kusiner. En i Italien som är över 30 år och en tolvåring i Sverige.

  • skaningen_40 28 mars 2008

    Jag träffade för tre veckor sedan Austronaten på Apollo 15 som var den som fick sitta kvar i Apollo 15 när de andra 2 gick och körde månbilen på månen........"skönt att bli av med dem en stund" var hans kommentar.........
    Mycket imponerande ! , träffade även en annan som flugit 3 stycken rymturer, med Columbia och de andra 2 rymdskeppen.....
    Bland det bästa jag upplevt att vara på Kennedy Space Center i Florida.........

  • anluk 28 mars 2008

    Apropå kändisar. Träffade Sibell i GTBG i påskas. Hon var helt underbar och tog sig tid till mina barn trots att vi störde henne mitt i maten. En verklig supertjej.

  • Lindanemon 28 mars 2008

    Skrivet av piusamadeusmozart den 28 mar 2008

    Min mormor är 102 år. Hon har 11 barn och alla finns i livet. Även min pappa har sju syskon. Jag vet inte hur många kusiner jag har men det är väl närmare trettio. Därför känns det lite konstigt att jag som bor i Italien, där familjen normalt var stor, att mina barn har bara två kusiner. En i Italien som är över 30 år och en tolvåring i Sverige.


    Du måste ju ha fler än 30 kusiner!!!
    Vilken fantastisk släkt det verkar vara, har du släktforskat???

  • piusamadeusmozart 29 mars 2008

    Skrivet av Lindanemon den 28 mar 2008

    Skrivet av piusamadeusmozart den 28 mar 2008

    Min mormor är 102 år. Hon har 11 barn och alla finns i livet. Även min pappa har sju syskon. Jag vet inte hur många kusiner jag har men det är väl närmare trettio. Därför känns det lite konstigt att jag som bor i Italien, där familjen normalt var stor, att mina barn har bara två kusiner. En i Italien som är över 30 år och en tolvåring i Sverige.


    Du måste ju ha fler än 30 kusiner!!!
    Vilken fantastisk släkt det verkar vara, har du släktforskat???


    Ja, nàr jag var i tonàren satte jag upp ett enormt papper som ràckte fràn taket till golvet och skrev in efter hand. Pà den tiden levde ju de gamla och speciellt med hjàlp av en syster till mormor kom jag muntligen till bòrjan av 1800 i den slàkten. Sen rann det ut i sanden. Pappret blev fullt. Speciellt pà bredden. Familjerna var ju barnrika pè den tiden. Men en kusin tog òver. Han har kommit làngt bort i medeltiden.

  • fyran4 29 mars 2008

    Skrivet av Queenie den 3 mar 2008

    jag ser bara 30 % utan mina linser, är närsynt


    Ja då har du som jag .
    Då jag var och bytte glasögon blev jag ledd till rummet.
    "kom här, akta där":D

  • fyran4 29 mars 2008

    Jag har precis klarat av teorin för jägarexamen. är så lycklig.
    Annars har jag 4 barn 4-12 år, 1 2 årig finnstövare, en bondkatt ( se bild)4 år och 2 råttor.

    Är annars en kattmänniska vi hade en uppfödning av siameser då jag var liten(Y)

  • monac 29 mars 2008

    har 14 sorters vinäger...lite "nördigt":)

  • tantdrake 29 mars 2008

    :p är utbildad stenslipare (L)

  • nano46 29 mars 2008

    Läser massor av böcker, gärna deckare, fast även böcker där det inte sker några mord, typ matlagningsböcker.

  • monicadanell 29 mars 2008

    jag älskar mat ock att handarbeta musik barbados
    och dansband

  • 030606 29 mars 2008

    Jag har också tyckt bäst om dansband,men just nu är jag mest förtjust i Celine Dion, Sarah Brightman och Haidi Hauge. Marie Picasso är inte heller så dum.
    (Y)
    Denna klubb är toppen men jag undrar, vad ska jag med alla kokböcker till nu när matklubben finns.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.