Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • zonale 19 mars 2008

    jag älskar framförallt att göra saker tillsammans med mina hundar(L)

  • Lena 19 mars 2008

    Jag älskar att laga mat och baka. Umgås med min familj som består av en under bar son på 13år och min under bara man och en under bar katt. Är mycket intresserad av hockey och mitt favorit lag är modo (tyvärr åkte de ur i går kväll)

  • monel 19 mars 2008

    Jag har släktforskat sedan jag var 19 år, älskar datorer och att göra hemsidor. Köpte min första dator -91 och jag älskar att läsa böcker.

  • carola1970 19 mars 2008

    Jag åker på kryssning i västindien om två veckor(Y)

  • Vickan73 19 mars 2008

    Jag ääääääääälskar fotboll! (L)

  • enAnnan 19 mars 2008

    Jag är tokig i KÅL!!!
    Synd bara att det luktar som det gör...
    ;)

  • monac 19 mars 2008

    gillar att rensa ogräs!(L)....och vattna. samt hacka grönsaker,det är meditativt!

  • granstorp 19 mars 2008

    Tycker om att spela bouel, är med och tävlar
    Löser Korsord, väver trasmattor just nu till min son
    går också på en kurs och läser om Tallin,som vi skall besöka i september.
    får jag någon kväll ledig går jag gärna på Bingo.
    vi är tio personer som träffas 1 gång i månaden och äter gott, skrapa lotter och spelar kort.(Y)

  • pingu 19 mars 2008

    Jag älskar att shoppa (kläder, smink och skor). :D

    En dyr hobby men ack så kul. (Y)

  • Dorisrecept 19 mars 2008

    Skrivet av marinkovic den 27 feb 2008

    (L)
    NU vill jag veta finns det fler som fött barn lika tidigt & blivit hedrade med att bli mormor/farmor innan 40 år?


    Grattis till din stora familj, bra jobbat:) Jag är ännu "bara" 38 år och har inga barnbarn på gång (vad jag vet i alla fall (H) hoppas inte det i alla fall) Men min bror var 38 år när han blev morfar så han var tidig.

  • Dorisrecept 19 mars 2008

    Jag har 48 kusiner(H)

  • Lindanemon 21 mars 2008

    Vilken underbar tråd! Jag skulle lägga mig lite tidigare idag, men så började jag att läsa... Jag har skrattat högt flera gånger (Y)
    Jag har ganska nyligen köpt ett hus i Eskilstuna, dit jag flyttat med min sambo, som jag mötte på nätet...:p
    Mina 3 söner är hos mig pga påsklov, annars bor de i Hajom hos sin pappa.
    Jag bodde oxå i Hajom tidigare, men mitt hus brann upp (ner) och jag hamnade på sjukhus ca 1/2 år...:(
    Men efter alla tråkigheter kan det ju bara gå åt ett håll, och det är uppåt! Och det gör det nu :D

  • Gnagett 21 mars 2008

    Ja det där med att gå och lägga sig tidigt är ju helt kört om man råkar sätta sig vid datorn för att "bara kolla" en stund på denna förträffliga sida. Maken gick precis till jobbet och sa att: ja ja du sitter väl där när jag kommer hem. Å det gör han 04.30. Men nu får det nog räcka. Hundarna ligger redan i sängen och väntar.

  • Ernst76 22 mars 2008

    Nått om mig! Förutom mina barn så älskar jag tattueringar, har flertal.(Y)

  • Lindanemon 22 mars 2008

    jag älskar oxå hundar, har en korsning mellan Rottis och Schäfer som är 6 år.
    Har haft hunpensionat på sommaren i 2 år då jag bodde på min gård. Där fanns även hästar, (jag hade lite avel), katter (här blev det mer okontrollerad avel :p, hade 18 som mest...) och höns.
    Djuren berikar verkligen mitt liv (Y)

  • monac 22 mars 2008

    mmmm...så e det. sonen astma så vi får umgås med andras djur! älskar getter! dom e så söta!(L)

  • farmoringer 22 mars 2008

    Jag har en labrador och en bondkattblandning....

  • monel 25 mars 2008

    Jag älskar burfåglar. Har haft 11 st som mest, både nymfparakiter och undulater. Nu har jag en katt och en jaktlabrador.

  • MammaIrene 25 mars 2008

    Vi skall aldeles snart få lamm här nu, vi räknar med 3-5 stycken.
    Snart börjar väl kanske kycklingarna dimpa ner också...
    Roligt med våren när allt föds på nytt.....

    I övrigt kämpar vi på så gott det går, Vi har begravt vår lille Jakob, barnens 10 år gamla kusin....
    Min man plockar lite med en hemsida för den här mycket speciella cancerformen, titta gärna in på den om ni har lust, den är jätte fin!!!! Föräldrarna har skrivit o kommit med bilder mm mm och man kan läsa om en särskilld fond som startat för Jakob som faktiskt kan leda till något ....
    www.jakobsfond.se

  • monel 25 mars 2008

    Usch så fruktansvärt! Måste säga att det var en väldigt fin sida. Ibland när man är inne på liknande sidor så känner man sig bara deppig, men här fanns det så mycket positiv utstrålning att det inte var lika jobbigt att läsa.

    Skrivet av MammaIrene den 25 mar 2008

    Vi skall aldeles snart få lamm här nu, vi räknar med 3-5 stycken.
    Snart börjar väl kanske kycklingarna dimpa ner också...
    Roligt med våren när allt föds på nytt.....

    I övrigt kämpar vi på så gott det går, Vi har begravt vår lille Jakob, barnens 10 år gamla kusin....
    Min man plockar lite med en hemsida för den här mycket speciella cancerformen, titta gärna in på den om ni har lust, den är jätte fin!!!! Föräldrarna har skrivit o kommit med bilder mm mm och man kan läsa om en särskilld fond som startat för Jakob som faktiskt kan leda till något ....
    www.jakobsfond.se

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.