Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

berätta något om dig själv

  • vernis 5 mars 2008

    Jag gillar att läsa,baka,laga mat, älskar mina katter och min sambo.

    Är helt galen i kinder överaskningar(L)

  • MammaModesty 5 mars 2008

    jag gillar hockey... oc mitt hjärta brinner för Leksand... jag hoppas de tar sig upp i år o att de kan hålla sig kvar... (Y)

  • annaviola 5 mars 2008

    Jag älskar att semestra i Sverige. Varje år hyr vi en stuga någonstans i sverige. Innan vi åker sitter vi och letar info om allt som ligger i närheten och planerar och kollar.....
    Fastän barnen är tonåringar tycker de om att följa med och de har lärt sig en massa om vårat härliga land...(H)

  • kycklingsoppa 5 mars 2008

    Skrivet av camillaf14 den 3 mar 2008


    Och jag tror att vi människor får precis så många prövningar som vi klarar av att hantera!
    Fortsätt kämpa!


    Det tror jag med! Livet är på gränsen till ohanterligt för det mesta. Ändå klarar man sig alltid.

  • Kaneta 5 mars 2008

    Älskar värme och sol, min trädgård, god mat och att baka bröd. Läser mycket deckare och gillar att rita hus. Drömmhusen har varit många genom åren. Men inget som blivit verklighet.
    Gillar TV-program som Bygglov, roomservice osv.
    Fast mina favorit TV-program är "Mannen som kan tala med hundar" och "Du är vad du äter". Vet inte varför, jag har ingen hund och har inte specielt osunda matvanor...

  • Queenie 8 mars 2008

    Jag är en dålig förlorare

  • bakakaka 9 mars 2008

    Kvällsmänniska

  • anluk 9 mars 2008

    Skrivet av MammaIrene den 2 mar 2008

    Det låter härligt tulipan, livet är på topp för dig!
    Det går ju mycket upp o ner i livet, just nu är det ganska ner här hemma....
    Min mans brors barn gav i tisdags upp kampen mot sin cancer o dog 10 år gamal, 2 v före sin 11 års dag......Livet är tufft, alltför tufft i bland.
    VARFÖR?


    Usch va trist. Tänker på er!!! Livet är inte rättvist.

  • irrevirre 9 mars 2008

    Skrivet av anluk den 9 mar 2008

    Skrivet av MammaIrene den 2 mar 2008

    Det låter härligt tulipan, livet är på topp för dig!
    Det går ju mycket upp o ner i livet, just nu är det ganska ner här hemma....
    Min mans brors barn gav i tisdags upp kampen mot sin cancer o dog 10 år gamal, 2 v före sin 11 års dag......Livet är tufft, alltför tufft i bland.
    VARFÖR?


    Usch va trist. Tänker på er!!! Livet är inte rättvist.


    Vad ledsen jag blir. Vid sådana här tillfällen får man sig en tankeställare. Vi gnäller för struntsaker och det är så dumt!
    I morgon när jag stiger upp skall jag inte tänka "Åhhh-nej måndag igen, utan istället: YES, jag får uppleva ytterligare en dag!
    Tänker på er MammaIrene

  • hansdotter 9 mars 2008

    Jag har åkt tjejernas wasalopp utan att nånsin ha åkt skidor innan:o Jag har aldrig gråtit så mycket som under de tre timmarna, och heller aldrig svurit så mycket..
    Fick det i present av svägerskan :@- kunde inte säga nej! En utmaning tänkte jag väl då i stundens hetta men det var en mardröm!!! Detta var år 2003 och jag har aldrig åkt skidor sedan dess heller...
    Aldrig utför eller på längden..

  • irrevirre 9 mars 2008

    Skrivet av hansdotter den 9 mar 2008

    Jag har åkt tjejernas wasalopp utan att nånsin ha åkt skidor innan:o Jag har aldrig gråtit så mycket som under de tre timmarna, och heller aldrig svurit så mycket..
    Fick det i present av svägerskan :@- kunde inte säga nej! En utmaning tänkte jag väl då i stundens hetta men det var en mardröm!!! Detta var år 2003 och jag har aldrig åkt skidor sedan dess heller...
    Aldrig utför eller på längden..


    Detta har jag faktiskt funderat på. Att åka " i fädrenas spår".
    Hur svårt kan det va, tänkte jag. Men det är nog för jobbigt förstår jag nu.

    När växte upp åkte jag skidor på längden. Mina föräldrar lockade med apelsiner på utflykten och det funkade, jag pinnade på.
    Nu är mina skidor kvar i småland. Här Malmö går ju inte åka:-(

  • Lintu 9 mars 2008

    Jag har en egen häst som jag älskar, och så är jag nog lite av en perfektionist ^^,

  • lillan_62 9 mars 2008

    tycker om mina djur , 2 hundar 3 katter ,20 höns. 2 marsvin, 2 sköldpaddor.

    mina 4 ungar och make . (L)

  • mariaefors 9 mars 2008

    För 1,5 år sedan gjorde min man och jag ett stort beslut. Vi sålde vårt hus och alla möbler. Köpte lägenhet i centrum och inredde den med nya möbler. Underbart att rensa bort allt gammalt!

  • camillaf14 9 mars 2008

    Skrivet av Mariaharjulin den 9 mar 2008

    För 1,5 år sedan gjorde min man och jag ett stort beslut. Vi sålde vårt hus och alla möbler. Köpte lägenhet i centrum och inredde den med nya möbler. Underbart att rensa bort allt gammalt!


    Häftigt! Jag och min gubbe skulle vilja göra det också, men då att flytta till Toscana eller spanska kusten (Y)

  • Gnagett 9 mars 2008

    Jag har återupptäkt fjällvärlden. Var där i höstas för första gången på 30 år och det kändes som att komma hem (fast det var "fel" fjäll, "mina" fjäll är i Kiruna). Nu vill jag lika mycket åka till fjällen och vandra som till Grekland:)

  • Lisabet 9 mars 2008

    Jag har också funderat på detsamma som Mariaharjulin. Sälja huset, kasta allt onödigt och byta ut möblerna. Skaffa lägenhet och inte samla på sig en massa prylar igen. Å, vad skööönt ...

  • MammaModesty 9 mars 2008

    jag har planer på att starta eget... har en super idé enligt mig själv men vi får se vad handläggaren på Af säger imorgon... kanske blir måndagens asgarv... :p

  • TokioHotel 19 mars 2008

    Haha, jag hör inte ALLS hemma i mat världen..:S Fyller 13 om 12 dar, blev medlem här för att kolla ut recept till mamma xD Aja, som man kan höra på namnet så älskar jag Tokio Hotel, och
    vill gifta mig med Bill Kaulitz (sångaren) (L):D:D

  • Milla81 19 mars 2008

    Jag älskar grammatik. Kan fastna i en grammatikbok... (L)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.