Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben!

  • lilja71 2 mars 2013

    Hittar inte mina sparade recept. Tycker sidan är alldeles för vit, jobbigt för mina ögon.

  • Heliuss 2 mars 2013

    :< En enda röra alltsammans numera!!

  • lotta-tommy 2 mars 2013

    Jag blev lite förbryllad först...MIN KOKBOK var är den?? Men den fanns, sidan är stilren, ska också klicka runt lite innan jag uttalar mig mer. {beauty}

  • DanCus 2 mars 2013

    Hade till när jag öppnade sidan - så ljus och fräsch <_< Känns vårlik. Kommer nog bli kanon, har inte tittat runt så mycket än (Y)

  • Kristinfahl 2 mars 2013

    Skrivet av daniely den 21 feb 2013

    Hej!

    Vi har nu lanserat ett ny version av Matklubben och vi hoppas ni gillar det!

    Klicka runt på siten och skriv gärna vad ni tycker i denna tråden.

    Varma hälsningar från Matklubben teamet!

    {dance} (Y) {highfive} (L) :D \o/

  • Kristinfahl 2 mars 2013

    Varför går det inte att bara lägga muspekaren på receptrubriken så att man kan se den i sin helhet, som det var tidigare?

  • Anderstam 2 mars 2013

    Skrivet av Kristinfahl den 2 mar 2013

    Varför går det inte att bara lägga muspekaren på receptrubriken så att man kan se den i sin helhet, som det var tidigare?


    Om du lägger muspekaren på receptrubriken eller bilden.
    Så står hela namnet längst ner på din dataskärm.

  • boklunden 2 mars 2013

    Roligt att ni har gjort sidan lite modernare (Y). Men den har blivit så trög att öppna och även när man klickar till nya sidor tar det jätte långt tid innan sidan har laddat klart. så var det inte tidigare (N). jag sitter nästan och :z innan sidan har laddats ner.

  • saxa 2 mars 2013

    Hur ser tidplanen ut?

    Sidan kraschar, är ruggigt seg på ipad1, på ipad3 (fjärde generationen) är sidan seg men inte lika seg.
    Zoomar jag in texten på Ipad1 så hänger sig sidan.

    Vi börjar tröttna då vi endast anv Matklubben på våra Ipads.

    Trist att ni släpper sidan utan att buggfixa den mot läsplattor och telefoner.

  • lena4 2 mars 2013

    Skrivet av boklunden den 2 mar 2013

    Roligt att ni har gjort sidan lite modernare (Y). Men den har blivit så trög att öppna och även när man klickar till nya sidor tar det jätte långt tid innan sidan har laddat klart. så var det inte tidigare (N). jag sitter nästan och :z innan sidan har laddats ner.

    Håller bara med.....
    Förr så längtade man och skriva vad man hade lagat till middag, men det struntar man i nu mera.

  • DoctorWho 2 mars 2013

    Nu när jag har lärt mig att hitta saker här så sidan, tycker jag att den är bättre och enklare än den gamla sidan. Jag tittar ofta i andra medlemmars kokböcker för att hitta nya recept och tyvärr fattas det en spara-ruta där.{disapointed}

  • Anderstam 2 mars 2013

    Skrivet av Scooby-Doo den 2 mar 2013

    Nu när jag har lärt mig att hitta saker här så sidan, tycker jag att den är bättre och enklare än den gamla sidan. Jag tittar ofta i andra medlemmars kokböcker för att hitta nya recept och tyvärr fattas det en spara-ruta där.{disapointed}


    Jag gjorde just en test och gick in i din kokbok.
    Klickade på Afrikansk tomatsås.
    När receptet öppnades fanns en ruta "spara i kokbok"
    Receptet finns nu i min kokbok.

  • DoctorWho 2 mars 2013

    Skrivet av Anderstam den 2 mar 2013

    Skrivet av Scooby-Doo den 2 mar 2013

    Nu när jag har lärt mig att hitta saker här så sidan, tycker jag att den är bättre och enklare än den gamla sidan. Jag tittar ofta i andra medlemmars kokböcker för att hitta nya recept och tyvärr fattas det en spara-ruta där.{disapointed}


    Jag gjorde just en test och gick in i din kokbok.
    Klickade på Afrikansk tomatsås.
    När receptet öppnades fanns en ruta "spara i kokbok"
    Receptet finns nu i min kokbok.


    Tack för att du också provade det. Jag provade det med din kokbok och kunde spara ett av två recept som jag provade med. Det ena blev så här efter att jag klickade spara. {disapointed} http://www.matklubben.se/inc/displayThis.php?url=/inc/displayThis.php&view=select_group&id=102839&time=1362265762

  • cgubb03 3 mars 2013

    Gillar absolut inte reklamlänkarna mellan ingredienser och genomförandet. Detta innebär att det på min dator är mer eller mindre omöjligt att se de båda samtidigt utan man får skrolla upp och ner med kladdiga fingrar.

  • sussisus 3 mars 2013

    Jag tycker att det blev rörigt, speciellt med den rörliga reklamen - det är svårt att se vad som är reklam och vad som är själva sidan. Det är ganska irriterande att ha reklamen mitt i sidan, det är bättre om den höll sig runt om på kanterna.
    Och som någon tidigare skrivit - använd helst inte så mycket röd/orange text.
    Annars är det ljust och fint.

  • Lindanemon 3 mars 2013

    Har nu klickat runt en del och måste hålla med de medlemmarna som tycker att sighten blivit rörigare. {hypnotized} Gillar inte alls att reklamen går in i sidan man har uppe. Det är ok med reklam vid sidorna, men den borde vara lite mer avgränsad. När den går ihop med sidan så som den nu gör, blir det bara jobbigt.

  • bitten56 3 mars 2013

    Nu har det hänt igen. Nya recept som skrevs in igår är puts väck. {angry-annoyed}

  • irrevirre 3 mars 2013

    Ja, jag har testat att laga mat med nya sajten uppslagen nu och håller med om att reklamen mellan ingredienser och beskrivning inte är bra. Scrolla scrolla scrolla... Reklam måste det vara, det vet jag men kanske går det slippa där? Det stör användarvänligheten. En hel del barnsjukdomar men det är helt normalt. Vi får ha lite tålamod {bashful}

  • Lindanemon 3 mars 2013

    Snälla, tag bort vinreklamen som ligger mellan texten Gör så här och receptbeskrivningen!

  • Lindanemon 3 mars 2013

    Stava ordet användare rätt!

    När någon har kommenterat, står det Användarte... {struggle}

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.