Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Förbättringsförslag

  • tina62 26 mars 2008

    När man går in på tex. matprat eller lekar så tycker jag att man direkt kunde hämna på sista sidan och inte på första.
    Man går ju in för att skriva och då är det bra om man kommer direkt dit.
    Vill man sedan bläddra och läsa så kan man ju klicka sej runt.

  • Queenie 27 mars 2008

    Snälla matklubben, gör så att när du har sparat ett recept i din kokbok att det alternativet är gråmarkerat eller hur det var förut. Nu trycker man på något och vill spara och upptäcker att man redan sparat det. Allt annat ni fixat till här är jättebra, men den saken blev faktiskt till det sämre.

  • monel 28 mars 2008

    Vet inte om detta är rätt forum.

    Om man söker på recept och sorterar A-Ö så ligger det tre recept som inte heter något och man kan inte gå in på dem :'(

  • monel 28 mars 2008

    Upptäckte en sak till

    Först kommer en omgång A-Ö och efter det kommer det en omgång till med A-Ö

    Lite svårt att hitta då :'(

  • monel 28 mars 2008

    Jag tjatar väl vidre lite till :p

    Ang gamla trådar. Det vore ju bra om de åtminstone kunde låsas så att man inte kan lägga in nya inlägg i dem.

  • Queenie 28 mars 2008

    Ska verkligen gäster få skriva i trådarna? Det tycker inte jag ...

  • monel 28 mars 2008

    Nej, absolut inte (Y)

    Skrivet av Queenie den 28 mar 2008

    Ska verkligen gäster få skriva i trådarna? Det tycker inte jag ...

  • zonale 28 mars 2008

    Om jag ska vara riktigt ärlig så har det förvånat mig också. Man kan utan att vara medlem läsa alla trådar och göra inlägg. :o

  • The_mama97mia 28 mars 2008

    Angående Chatten - såklart... min nya passion...

    Visst är det väl dags nu att få till ngn sorts räknare - hur många är inne på chatten? Det borde synas. Inte så skoj att logga in o det inte finns ngn hemma.... Dessutom aktivitetsstatus - jag vet mycket vill ha mer.... men det ska alltså inte räcka med att bara vara Inloggad utan man ska s a s vara "vid datorn" eller liknande.

    Annars är man "vid spisen", "letar i frysen" eller annat.... *s*

  • Kaneta 28 mars 2008

    Jag skulle vilja ha mer poster i innehållsförteckningen i min kokbok.

  • The_mama97mia 28 mars 2008

    Skrivet av Kaneta den 28 mar 2008

    Jag skulle vilja ha mer poster i innehållsförteckningen i min kokbok.


    Menar du rubriker? Det kan du ju ordna själv?
    Ngt som vore bra är ju att fixa underrubriker till rubrikerna...
    Som jag sagt förut, mycket vill ha mer!

  • zonale 28 mars 2008

    Ursäkta min okunskap men menar du, mama97mia att jag kan ordna tex fiskrätter för sig, kycklingrätter för sig osv?? Måste erkänna att jag känner mig lite begränsad:(

  • The_mama97mia 28 mars 2008

    hubert06, jag menar att när jag sparar ner ett recept så kommer det ju upp en innehållsförteckning, där kan jag välja att spara recept i ngn kategori, sen har jag gjort egna kategorier. Där har jag tex fisk för sig.

    Testa att spara ner ngt recept nu o se hur det ser ut i rutan...

  • The_mama97mia 29 mars 2008

    Ja här hag jag lite mer önskemål.
    Jag gillar funktionen - visa 20 senaste inläggen. MÄN (som Tony Irving säger) - jag skulle önska att det fanns en 20 senaste för mattrådar o en 20 senaste för LEKARNA.

    Jag är förundrad över att det är så många inlägg i lekarna, ut o chatta med er folk!

  • 29 mars 2008

    :o En liten snabb tanke bara, vore det inte bra med husmorstips här också.
    Typ rödvin tvättas enklast bort med...
    Byt ut den dyra saffranen mot ringblommeblad.
    Jag använder en ljusstake för att göra fina runda piroger osv....

  • tina62 29 mars 2008

    Skrivet av Queenie den 28 mar 2008

    Ska verkligen gäster få skriva i trådarna? Det tycker inte jag ...


    Jag har sagt det tidigare och säger det igen.
    Gäster ska inte kunna skriva i trådarna eller läsa dem.

    Har kollat runt på olika forum och vill man läsa och kolla så måste man bli medlem.

  • farmoringer 29 mars 2008

    Skrivet av tina62 den 29 mar 2008

    Skrivet av Queenie den 28 mar 2008

    Ska verkligen gäster få skriva i trådarna? Det tycker inte jag ...


    Jag har sagt det tidigare och säger det igen.
    Gäster ska inte kunna skriva i trådarna eller läsa dem.

    Har kollat runt på olika forum och vill man läsa och kolla så måste man bli medlem.


    Här kommer en till som tycker så......

  • roslar 29 mars 2008

    Men, jag är inte gäst, hade druttat ur o visste inte ens om att jag skrev som gäst ju.

    roslar

  • zonale 29 mars 2008

    mama97mia:) Åter till det där med att göra egna kategorier. Nog för att jag har sett den rutan när jag sparat recept men hur går jag vidare därifrån? Är ingen naturbegåvning inom detta område:( Om du har lust/ork att ge mer detaljerad information så snälla skriv ett meddelande:)

  • roslar 29 mars 2008

    Det tar ett tag att lära - men jag står för mitt inlägg om en husmorssida....

    Så de så..

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.