Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Förbättringsförslag

  • Ketronya 20 mars 2008

    Jag håller absolut med om att det borde finnas en FAQ, har nämligen också letat efter hur man lägger in recept i inlägg, som tur var är min sambo kodare så han listade ut det. Men det hade varit bättre om man kunde gjort det själv med hjälp av en FAQ, det finns ju en del information man kan lägga in där, som hur man söker osv...

  • Kicki8 20 mars 2008

    Tycker att denna typ av trådar med förslag och info alltid bör vara synliga bland aktuella trådar så länge de är aktuella.Att alla kan läsa om chaten utan att tråden måste hållas igång.. Tillsammans med matprat naturligtvis

  • Ekorrungen 21 mars 2008

    Hoppas mitt kommer med, att en redigeringsknapp finns på Min kokbok så man kan redigera recepten innan man skriver ut. Sen skulle de va bra med en första-knapp som det finns med sista-knapp, det blir lite mycke om man ska trycka 10 gg bakåt istället för att bara trycka på första-knappen, hoppas nån förstår vad jag menar.

  • MatAnders 21 mars 2008

    Skrivet av den 21 feb 2008

    kunde oxå vara roligt med en riktig förstasida, o att på förstasidan en länk som sa tex. "populäraste receptet just nu", eller "senast sparade recept/recepten", o så klickar man på det o kommer till recepten man vill till.
    de skulle kunna starta en tävling med ett pris till den som "designar" den bästa förstasidan:p:p


    Jag efterlyser också att man kan se senaste betygsatta receptet, vore kul.

  • Okänd 21 mars 2008

    Skrivet av MatAnders den 21 mar 2008

    Skrivet av den 21 feb 2008

    kunde oxå vara roligt med en riktig förstasida, o att på förstasidan en länk som sa tex. "populäraste receptet just nu", eller "senast sparade recept/recepten", o så klickar man på det o kommer till recepten man vill till.
    de skulle kunna starta en tävling med ett pris till den som "designar" den bästa förstasidan:p:p


    Jag efterlyser också att man kan se senaste betygsatta receptet, vore kul.

    Bra ide.Och att man själv får ett meddelande när ens recept betygsätts.Nu får man ju själv leta upp och kolla.

  • Gnagett 21 mars 2008

    När jag skrivit in ett recept och klickar att jag vill spara i min kokbok kommer det upp att jag ej är uppkopplad på internet. Trycker jag då på bakåtpilen så är jag inne igen. Varför blir det så?

    Sedan undrar jag, när jag vill spara mitt eget recept i kokboken får jag aldrig frågan om var. Som det är nu måste jag leta upp receptet i det alfabetiska registret för att kunna flytta receptet till rätt kategori. Väldigt tidsödande när man börjar ha många recept. Är det bara jag som har det så?

  • Queenie 21 mars 2008

    Något sånt har jag faktiskt aldrig råkat ut för, så konstigt.

  • farmoringer 22 mars 2008

    Igår fick jag också upp att det var fel på sidan eller bla. bla. bla. Så då fick jag också klicka bakåt för att fortsätta. Idag har jag inte testat så jag vet inte om det var strul bara för gårdagen..

  • Queenie 22 mars 2008

    Evaldos förslag om register på användare tycker jag vore himla bra.

  • tina62 22 mars 2008

    Skrivet av Queenie den 22 mar 2008

    Evaldos förslag om register på användare tycker jag vore himla bra.


    Jag håller med.

  • Lindanemon 22 mars 2008

    Skrivet av Liliane den 21 mar 2008

    Skrivet av MatAnders den 21 mar 2008

    Skrivet av den 21 feb 2008

    kunde oxå vara roligt med en riktig förstasida, o att på förstasidan en länk som sa tex. "populäraste receptet just nu", eller "senast sparade recept/recepten", o så klickar man på det o kommer till recepten man vill till.
    de skulle kunna starta en tävling med ett pris till den som "designar" den bästa förstasidan:p:p


    Jag efterlyser också att man kan se senaste betygsatta receptet, vore kul.

    Bra ide.Och att man själv får ett meddelande när ens recept betygsätts.Nu får man ju själv leta upp och kolla.


    Håller definitivt med er båda om detta! Sen har jag en annan tanke: Kan man inte snabbt och lätt kunna få se hur många kommentarer ett recept har? Jag tycker att det är himla kul att läsa andras erfarenheter av ett recept :D

  • zonale 22 mars 2008

    Jag tycker också att det vore givande att snabbt och enkelt kunna se kommentarerna ett recept har fått!(Y)

  • farmoringer 22 mars 2008

    Jag skriver in ThomasP förslaget här.............För jag tyckte också det var bra. Ta bort gamla forum inlägg som är över ett år gamla.

  • farmoringer 22 mars 2008

    Ibland känns det lite konstigt när man klickar på 20 senaste inläggen. Finns inte en enda matfråga bara lek. Är nästan så att det behövs en egen sida för den avdelningen...

  • monel 25 mars 2008

    Vill bara trycka på en gång till om en FAQ-sida (L)

  • tulipan 25 mars 2008

    Vad kul det är att se att alla möjliga tips och funderingar dyker upp.
    Finns mycket man kan fixa och trixa med på matklubben... hoppas bara inte Lind å dom andra jobbar häcken av sig... vill j uh inte att dom ska gå in i väggen *hehe*



    (L)Matklubben(L)

  • The_mama97mia 25 mars 2008

    håller med en del tidigare, gamla trådar borde rensas bort. Typ om inget skett på ett år... väck...
    det tar en massa plats o gör att det är svårt att söka sig fram till rätt forum.
    Många trådar har bara ett eller två inlägg o är urgamla

  • Milla81 25 mars 2008

    Tycker att det vore kul om man inte bara kan se när någon senast loggade in utan att det även kunde visas någonstans om personen i fråga fortfarande är inloggad - alltså någon slags onlinemarkering

    Milla

  • Queenie 26 mars 2008

    Jag hoppas verkligen att den där "manualen" om hur man skriver in ett recept kommer snart? Jag skickade mejl till Lind i går men har ännu inte fått något svar ...

  • tina62 26 mars 2008

    Skrivet av mama97mia den 25 mar 2008

    håller med en del tidigare, gamla trådar borde rensas bort. Typ om inget skett på ett år... väck...
    det tar en massa plats o gör att det är svårt att söka sig fram till rätt forum.
    Många trådar har bara ett eller två inlägg o är urgamla


    Håller med, det finns massor som bara "finns" till ingen nytta. Bort med det gammla och in med nytt.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.