Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben!

  • mmarabou 23 februari 2013

    Ser fint ut! Men jag får inte sökfunktionen i kokboken att fungera längre. :(

  • Mistys 23 februari 2013

    Länkade precis till recept i "vad blir det för mat" tråden samt skrev text över och under recepten. Blir superkonstigt i tråden sen. Texten hamnar liksom runtom rutan(både över, under och på sidorna) med receptet så det är jättesvårt att läsa och få ett sammanhang. Hoppas detta också är en barnsjukdom som försvinner.

  • boz1965 23 februari 2013

    Jag saknar fortfarande en funktion för att moderera kommentarer och bilder till mina egna recept. Det borde vara en självklarhet att kunna plocka bort stötande/oönskade kommentarer och bilder utan att behöva kontakta MK varenda gång det sker.

  • Vetebullen 23 februari 2013

    Hej! Tycker bakgrunden är väldigt vit. Försöker leta på mina recept och jag får endast upp min första sida. Klickar jag på sidan 2 eller på nästa så kommer jag till sökfunktionen på recept????? Bör nog rättas till om det ska vara trevligt att använda!

  • robbz 23 februari 2013

    Lite fräschare... men borde varit en färg på all text och göra vissa texter i BOLD eller så... annars... bara bra!

  • DoctorWho 23 februari 2013

    När jag sparat ett recept i min kokbok dyker rutan nedan upp. Jag vet om den funktionen och använder den då och då. Varför måste man stänga rutan? I den gamla MK stängdes rutan av sig själv.

    Receptet är nu tillagt.
    Nyhet!

    Nu kan du skapa egna kategorier i din kokbok!

    Klicka här för att redigera dina kategorier

  • DoctorWho 23 februari 2013

    Skrivet av Scooby-Doo den 23 feb 2013

    När jag sparat ett recept i min kokbok dyker rutan nedan upp. Jag vet om den funktionen och använder den då och då. Varför måste man stänga rutan? I den gamla MK stängdes rutan av sig själv.

    Receptet är nu tillagt.
    Nyhet!

    Nu kan du skapa egna kategorier i din kokbok!

    Klicka här för att redigera dina kategorier


    Jag kom på att om man klickar utanför rutan så stängs den.{embarrassed}

  • Lindanemon 23 februari 2013

    Jag söker efter kalljästa frallor. Det står "Din sökning gav 13 träffar". Jag ser 3 på sidan 1. På sidan 2 finns bara texten "Din sökning gav 13 träffar". :(

    Provade att gå in på avancerad sökning, sökte på kalljästa frallor och kryssade i "bröd" rutan. Då får jag 0 träffar... (N)

  • Lilloo 23 februari 2013

    (Y)

  • zonale 23 februari 2013

    Lite ovant så här i början men mycket trevligt, tack!(Y)

  • LenaBE1 23 februari 2013

    (Y)

    Skrivet av Mithrandir den 23 feb 2013

    Jag saknar fortfarande en funktion för att moderera kommentarer och bilder till mina egna recept. Det borde vara en självklarhet att kunna plocka bort stötande/oönskade kommentarer och bilder utan att behöva kontakta MK varenda gång det sker.

  • farmoringer 23 februari 2013

    Har inte kollat på så många sidor. Men jag tycker det är för ljust med allt det vita..

  • bjoli198 23 februari 2013

    första tanken var att kontrollera så att jag hade skrivit rätt adress...

  • bitten56 23 februari 2013

    Var går man in för att se recept som är inskrivna för några dagar sedan? När jag klickar på visa alla recept som det gick att göra förut, så kommer alla ca 93 700 recept upp.

  • barb 23 februari 2013

    Försöker se mina egna recept men får bara första sidan.

    barb

  • iblomc 23 februari 2013

    När man skickar ett svar kommer detta upp.
    "Något gick fel, försök igen."

  • bitten56 23 februari 2013

    Skrivet av barb den 23 feb 2013

    Försöker se mina egna recept men får bara första sidan.

    barb



    Samma här, irriterade.

  • Asahall 23 februari 2013

    Skrivet av daniely den 21 feb 2013

    Hej!

    Vi har nu lanserat ett ny version av Matklubben och vi hoppas ni gillar det!

    Klicka runt på siten och skriv gärna vad ni tycker i denna tråden.

    Varma hälsningar från Matklubben teamet!

    {dance} (Y) {highfive} (L) :D \o/

  • Asahall 23 februari 2013

    Gillar inte detta nya, mycket mer svåläst och svårt att hitta, det gamla var bättre. Är väl för gammal för sådana här förändringar

  • chrisq 23 februari 2013

    (Y)(L){kiss}:DD(Y)Mycke{laugh}{bashful}t fin sida modernt o lätt o hitta tusen tack ska bli kul o kolla in här lite mer good luck

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.