Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nya Matklubben!

  • Johnnie 23 februari 2013

    Hej
    Jag frågade om vart chatten tagit vägen och fick svar - nu har det kommit över 50 likadana svar ni behöver inte fortsätta att sända fler jag har fattat hur det ligger till
    Johnnie

  • Johnnie 23 februari 2013

    Hej
    Jag frågade om vart chatten tagit vägen och fick svar - nu har det kommit över 50 likadana svar ni behöver inte fortsätta att sända fler jag har fattat hur det ligger till
    Johnnie

  • boz1965 23 februari 2013

    Skrivet av Johnnie den 23 feb 2013

    Hej
    Jag frågade om vart chatten tagit vägen och fick svar - nu har det kommit över 50 likadana svar ni behöver inte fortsätta att sända fler jag har fattat hur det ligger till
    Johnnie


    Hehe! Lite humor dock att du postar det två gånger med tanke på vad du skriver, Johnnie. :DD

  • boz1965 23 februari 2013

    En annan funktion som hade varit väldigt bra vore om man kunde välja om man vill läsa forumen i trådad vy eller som nu, i kronologisk ordning. Även att man kunde välja om man vill ha de senaste inläggen först eller omvänt. :)

    Tips: Skippa er egen forumprogramvara och satsa istället på Disqus. Där finns allt detta + väldigt omfattande inställningsmöjligheter.

  • Roskerstin 23 februari 2013

    Kanonfin och jättebra, håller med om att röd text inte är det optimala, annars toppenfint jobb med sajten(L)(Y){kiss}

  • boz1965 23 februari 2013

    Skrivet av Roskerstin den 23 feb 2013

    Kanonfin och jättebra, håller med om att röd text inte är det optimala, annars toppenfint jobb med sajten(L)(Y){kiss}


    Kan hålla med där. Gör gärna den röda/orangea texten ett par nyanser mörkare så blir det säkert bra. Vi som inte är så unga (host-host ;) ) längre upplever inte läsbarheten av densamma på samma sätt som ni yngre. :)

    .

  • EidAn01 23 februari 2013

    som jag sa tidigare tycker jag om den nya designen, men jag måste tyvärr ändå säga att det känns lite väl mycket som en enda stor reklam. Tidigare hade sidan enligt mig mer personlighet.

  • pleta 24 februari 2013

    Saknar att kunna clicka för att förstora en bild(utan att först öppna receptet).

  • jamen1 24 februari 2013

    Funktionen "visa alla recept" som tidigare har kommit upp med det nyaste receptet först, hur hittar jag dit? Har försökt gå in på nyaste eller sortering men inget har funkat.

  • zogge1 24 februari 2013

    (Y)Kanon!!

  • evaullabritt 24 februari 2013

    Nja, inte helt bra.

    På iPad lägger sig en menyrad över skärmen och döljer bakomliggande text.
    Matsedeln fungerar inte heller riktigt bra. Nu är det vecka 8 men på matsedeln står det att denna matsedel gäller för vecka 7.

    Det saknas fortfarande en funktion att flytta ett recept i matsedeln från en vecka till en annan. Dessutom hittar jag inget sätt att se vad jag redan registrerat för vecka 9.

    Jag tycker att matsedelsfunktionen är mycket användbar och hade hoppats på några förbättringar när det kommer en ny version av siten. Att siten är snyggare är ju bra, men hade också önskat några förbättringar av funktionen.

  • DoctorWho 24 februari 2013

    En trolig bugg. Några gånger när jag ska läsa ett recept eller kolla en medlems recept ser sidan ut så här. Tänkte att ni på MK skulle veta det.
    http://www.matklubben.se/inc/ajax/ajax_minsida.php?uid=1035552§ion=recept

  • the_crazylinda 24 februari 2013

    hur stänger man ner fotofönstret? när man tittar på ett recept..:p

  • Anderstam 24 februari 2013

    Skrivet av the_crazylinda den 24 feb 2013

    hur stänger man ner fotofönstret? när man tittar på ett recept..:p


    Klicka utanför bilden. :)

  • DoctorWho 24 februari 2013

    En glad överraskning för mig iaf är drop-menyerna högst upp till höger; Start, Recept och Forum. Jättebra funktion! TACK!

    Men ½ tecknet i beskrivningen ändras fortfarande till en konstig symbol. http://www.matklubben.se/matprat/oevrigt_1/_tecken_i_beskrivning_aendras__13315.html

  • anonnona66 24 februari 2013

    Ser fräscht ut!

  • lillawe 24 februari 2013

    Den nya sidan känns ren och fräsch! Men som andra också säger, det blev en en smärre chock och jag undrade om jag hade hamnat rätt...

  • bibicarlsson 25 februari 2013

    (Y)Blev överraskad när nya sidan helt plötsligt dök upp.
    Tar en stund att vänja sig men den blir säkert bra.

  • evaullabritt 25 februari 2013

    Det är något som är riktigt fel med matsedelsfunktionen. Fel vecka visas, hittar inte sparade matsedlar.

    En "flytande" menyrad lägger sig tvärs över skärmen på min iPad och döljer viktig information på sidorna.

  • bismark_henao_9 25 februari 2013

    (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.