Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Superrecept

  • Bodil56 26 juni 2008

    :)TACK!
    :):)Men så prövar jag igen.
    Bountykaka
    Bakelserutor

    Bountykakan är supergod, men en riktigt kaloribomb. Har inte smakat bakelserutorna ännu. Men med så mycket gott i kan den inte bli annat än supergod den med.

  • Bodil56 26 juni 2008

    :p:p:p:p:pHUUUUURRRRRAAAAA!
    (Y)(Y)(Y)(Y)Det blev fjärde gången gilt. Men kommer jag att lägga in fler recept på denna tråden.

  • systeryster 27 juni 2008

    Kladdkaka med kokosglasyr
    Systeryster gör ett försök att bli proffs på att förmedla recept.

  • systeryster 27 juni 2008

    Skrivet av systeryster den 27 jun 2008

    Kladdkaka med kokosglasyr
    Systeryster gör ett försök att bli proffs på att förmedla recept.

    Inte lite mallig heller!!! När jag nu äntligen hittade receptnummret,Inte det lättaste.:D

  • systeryster 27 juni 2008

    Skrivet av systeryster den 27 jun 2008

    Skrivet av systeryster den 27 jun 2008

    Kladdkaka med kokosglasyr
    Systeryster gör ett försök att bli proffs på att förmedla recept.

    Inte lite mallig heller!!! När jag nu äntligen hittade receptnummret,Inte det lättaste.:D


    Så skumt att det blir ett spökrecept från 1970 när man citerar ett recept???

  • zonale 27 juni 2008

    Det där med spökrecept förstår jag mig inte på men (Y)(Y) för dig systeryster som fick till det till slut!!!!!!!!!!!

  • systeryster 27 juni 2008

    Skrivet av hubert06 den 27 jun 2008

    Det där med spökrecept förstår jag mig inte på men (Y)(Y) för dig systeryster som fick till det till slut!!!!!!!!!!!


    :DTusen tack för hjälpen.Det finns tydligen hopp för alla!

  • 27 juni 2008

    Har inte varit inne på Matklubben på länge, för det har varit lite stökigt i riktiga livet. Och jag tyckte också att det blev lite tjatigt med alla lekar. Men för den här tråden för ni alla tuden tack! Vilket engagemang och vilka recept. Det är såhär jag tycker vi ska använda klubben!!! Nu får jag boka hela helgen (fast i tankarna, för just nu har jag inte en riktig ugn bar en micro och kokplattor)

  • nettans 28 juni 2008

    Har inget kök heller just nu (renoverar) och inte ens några kokplattor så nu verkligen längtar jag efter att få baka med min nya ugn. Otroligt bra tråd med bästa kakrecept det gillar vi!!!
    Åh, va här ska bakas om några dagar!!!!!!!!!!!!!! Längtar......

  • festmaten 28 juni 2008

    jag tycker det är bra när det samlas recept så här i en länk, kommer alltid upp något nytt som jag inte hittat annars(Y)
    Limekaka med vit choklad
    Jordgubbsrutor med limekräm
    Mandeltårta

  • GrodanOchLillebror 28 juni 2008

    En super god efterrätt kommer här: Vit chokladmousse

  • ros 28 juni 2008

    :)Fler smarriga recept
    Mazarintårta
    Vaniljparfait
    Varm chokladsås
    Det är verkligen gott med alla goda recept som man får ta del av tack vare Matklubben(Y)(Y)(Y)

  • mmarabou 28 juni 2008

    Jättegod och väldigt omtyckt. En kaka jag alltid bakar i rabarbertider!

    Jättegod rabarberkaka med kolaglasyr

  • Sockerfantasten 28 juni 2008

    ÅH! (L) Tack allihopa för så fina svar, det verkar underbart gott alltihop så jag har bestämt mig för att prova ALLA recepten! Kanske inte på en gång, men ta ett efter ett sakta men säkert. Så får vi se hur mitt midjemått växer också haha!
    KRAM

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.