Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Din favoritpaj?

  • epi 11 februari 2009

    :D Paj är alltid gott. Den som är favorit som mat paj hos oss är Tacopaj

    Till efterätts paj så blir det en blåbärs paj. Både smul och findekorerad går hem hos oss(Y)

  • jimboz 11 februari 2009

    Tacopaj är min favorit..Dom hade en riktigt god sådan på Martin ohlson som man kunde köpa färdig på en sisådär 2,5 kilo.....Helt grym med Salsa till........:D

  • Countrygirl 11 februari 2009

    Kan rekommendera min
    http://www.matklubben.se/recept/makens_favoritpaj_54529.html

  • Gnurf 11 februari 2009

    Nä...nu har jag funderat i flera dagar...det GÅR INTE att välja en favoritpaj...det finns alldeles för många att välja på och jag älskar dem ALLA...:o

  • MrsC 11 februari 2009

    Shepherds Pie

  • MrsC 11 februari 2009

    Cottage Pie

  • bernit 11 februari 2009

    Paj - Flygande Jacob

  • Gul13 15 april 2009

    (Y) för dessa två pajer. En njutning för gommen.

    Farmors kycklingpaj
    Tomattäckt köttfärspaj

  • Majainorr 15 april 2009

    Kryddig fläskfilépaj

  • hillan66 27 april 2009

    Min absoluta favorit bland pajer är Kyckling med majs och bacon
    Jättegod och perfekt bjudmat! Hittils har det alltid blivit succé när jag bjudit på denna!

  • zonale 27 april 2009

    Jag har svårt att välja, pajer finns i det oändliga känns det som och jag har många favoriter!
    Tar en av dem:
    Grekisk paj med spenat och fetaost

  • berggrenskan 27 april 2009

    Detta är min favorit:

    Broccoli- och gorgonzolapaj

  • busan37 27 april 2009

    Jag gillar tacopaj. Som dessert är det gott med rabarber och jordgubbspaj. Mums. (Y)

  • Babzan 27 april 2009

    Köttfärspaj alt quornfärspaj med en massa kryddor och vitlök:p Blåbärspaj på sommaren är en hit:D

  • Hallonkolan 27 april 2009

    Hm...ost och skinkpaj med körsbärstomater och broccoli... Och kanske persilja eller basilika till.;)

  • monac 27 april 2009

    paj med nässlor!(L)
    Har en under mina recept som inte är så dum!:)

  • monac 27 april 2009

    Nässelpaj med rökt lax och grönsparris

    Här är den!:)

  • stepp567 27 april 2009

    Jag gillar kycklingpaj, efterrätt vaniljglass med hemalagad chokladsås:p:p:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.